Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal vergeten nog in vorige post:

1.2" Escape from Hell en 1.2" Bad #ss Box altijd op de wensenlijst gestaan maar nooit gehad :sad:

Welke ik nog vergeten ben: De Crashbox en de Extreme van WTF ook nooit gehad, ziet er op straatfilms ook erg goed uit.

Persoonlijk is dit voor mij de Immortal Gold, omdat ik deze al jaren wil hebben. Maar het komt er gewoon niet van, of dan is hij weer uitverkocht... :frusty:

Als ik dit topic bekijk heb ik tot mijn verbazing meer toppers gehad dan gedacht haha.

En tegelijkertijd mis ik er nog veel: monsterride(mania, niet wolff), 1.2" Escape from Hell, 1.2" Bad #ss Box, Tournamentbox, veel oude evo boxen(solar storm / golden age / winternight), fairy tail/brasilian box, oude pangu(zou ik krijgen maar ging last minute niet meer door:( )en zelf geen funke of iets in die richting gehad. En dan zijn er vast nog veel meer toppers.

Vooral is de gedachte achteraf die nu bij velen heerst herkenbaar... had ik maar die of die box voor de helft gekocht toen er nog andere prijzen waren.

de Garden of Eden van Royal ( inmiddels niet meer te krijgen)
Had hem toen voor het eerst besteld maar hij werd dat jaar net afgekeurd. baal er nog altijd van.

De Cairo Crackling vorig jaar gemist, dat moet nu goed gaan komen
En de Espada Palms was er tussendoor geglipt door een geannuleerde corona bestelling, maar die is er dit jaar alsnog bij.

De Branco van Evolution… maar zojuist nog eentje op de kop kunnen tikken voor een redelijke prijs, dus daar komt hopelijk dit jaar verandering in. :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan