Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Transbomber... staat elk jaar op de lijst en valt er telkens weer af omdat ik bang ben dat de nieuwe batch slecht is en ik een oude bewezen batch nooit gegarandeerd kan krijgen :frusty:

Ook hier de Transbomber. Twijfel elk jaar en elk jaar toch niet bestellen.
Ook Funke en Luypears zou ik graag willen maar vindt ik per cake/box te duur

Tournament Box nog nooit gehad, aantal jaar geleden de kans gehad om voor +-€200 mee te pikken maar toen niet gedaan, nog steeds spijt van :bonk:

Monster Ride ontbreekt hier. Wel gekocht, maar toen aan iemand gegeven die wat “leuk maar niet al te groot” vuurwerk wilde om mee te nemen naar een van de Waddeneilanden.

Break Out en Kingstown Hangover ook niet gehad, verder vrijwel alle bekende (cakeboxen / compound) toppers wel in de collectie gehad.

The Legend, ziet er op elke film ontzettend dik uit maar vrees dat ik die niet meer te pakken krijg. De nieuwe versie/omlabeling zal wel kooiloos zijn dus dat durf ik niet aan...

Hoewel ik al veel van de top producten wel gehad heb zijn er ook wel een paar die me zo te binnen schieten die wel op m'n lijstje hebben gestaan maar niet in de collectie hebben gezeten;
Funke Fireball
Rubro Transbomber CE
Wolff Ultimate Aero

Die laatste zou zomaar van dit lijstje af kunnen vallen als ik hem nog voor een mooie prijs en niet te ver van huis tegenkom.

Kingsmen dus, echt een hebbeding maar 250€ is de prijs waarvoor ik m zie doen we gewoon niet.
Ben tevreden met 2x special 4, 2x the scream en 6x de return

Tournament Box, altijd wel een bak waar ik bijna steeds de knoop heb doorgehakt om hem te halen maar steeds niet deed… en nu is hij minstens 300-325 euro tov 180-190 van vorige jaren… jammer

Hier ook de Kingsmen niet, maar ook nog steeds de Monsterride niet. Hoop m dit jaar tijdens de losse verkoop nog ergens me te nemen.

Kingsmen dus, echt een hebbeding maar 250€ is de prijs waarvoor ik m zie doen we gewoon niet.
Pfff da wordt 'm gewoon nooitnie. Zelfs toen nog niet onder gbv voor 180 was 't me al te gek.

Ot; Monsterride, Supercell... Ik vond ze qua effecten gewoon zelfs de paar euro niet waard... Leuk dat ze goedkoop groot hard etc zijn... Nooit een Heavy Legend cake gehad ook

Enkele bewezen toppers die ik nog nooit gehad heb en ook dit jaar nog niet in bestelling heb zijn:

Immortal gold Rubro
Crash box Rubro
The Legend VWT
Code Red, goede batch (nu geen topper meer)
Strong celebration VWmania
Pangu Madmax
Rotp wolff
Massive VWT (of omlabeling)
Kingdom China red
Magnum W Triple Layer

Triple x
W triple layer
Mei tai tailgate
En ga zo maar even door, er is zoveel keuze en helaas kun je niet alles hebben :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan