Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, top artikelen die al jaren bekend zijn maar jij nog nooit in je collectie hebt gehad. Wij zijn benieuwd welke artikelen dat zijn, deel het hier met ons.

Alle bakken boven de €170. Hoe mooi iets ook is, zoveel wil ik niet uitgeven aan 1 product.

Poe, dat zijn er teveel om op te noemen. Moet soms keuzes maken, en daardoor vallen er ook vaak top producten af. Om maar wat op te noemen:

Smash boxen van Pangu, Jackhammer van Wolff, decibull salute box, pyro en papel, break out.

Ondanks dat deze cake al meerdere keren "cake van het jaar" is geworden op dit forum, heb ik nog nooit de Monster Ride gehad. Toch maar eens meepakken.

Panther, Zware jongens, Yellow River om zo maar eens wat op te noemen. Er zullen mij er vast nog meer te binnen schieten..

Ja, dat zijn er natuurlijk aardig wat gok ik, maar de bekendste zijn toch wel de Zware Jongens, Pyro Papel, Panter, Jackhammer, Escape From Hell en dan vergeet ik er vast en zeker nog 20.

Immortal Gold, 4 Seasons, Pyro en Papel en ik heb nooit iets van Marijnvuurwerk gehad. Vergeet er vast nog wat.

Tsja... De bakken boven de 200 euro doe ik niet echt. Ja, vorig jaar met de mei tai tailgate. Maar die stond bovenaan mn lijst:D

Wat ik dit jaar wil hebben iig:
Transbomber (besteld)
Event immortal gold (besteld)
Amsterjam
Screaming elevator oid. (Maar geen #4 of kingsman)
Dikke crackling bak
Dikke dahlia bak

Ik heb nog nooit de Monsterride gehad.. Daar moet dit jaar dan maar eens verandering inkomen. Hopen dat ie nog t zelfde is..

Triple X heb ik ook nog nooit gehad evenals de Spain Fanstyle. Spain Fanstyle wel gezien bij de buurman (jaren terug).

Om de een of andere reden de transbomber nooit meegepakt.. Op basis van filmpjes maakte ik toch steeds andere keuzes, dan las ik later hier weer hoe tof iedereen hem vond en baalde ik toch weer een beetje. Dit jaar komt hij er wel, ook de triple X en katan special 4. Deze laatste zag ik een straatje verderop en toen wist ik ook gelijk dat ik deze zelf nog een keer zou willen schieten.

als je batch 2022 in je handen krijgt gedrukt ben je zwaar teleurgesteld..

Mwa, denk dat dat nog wel iets meevalt. Ik kan dat gevoel in elk geval niet herinneren hoor. Heb de 2022 batch gehad, die was gewoon prima. Buurt reageerde er erg enthousiast op. Het is maar net hoe (on)realistisch hoog je je verwachtingen legt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan