Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Heel veel verschillende toppers uit de dynasty/ wolff lijn van tijden terug had ik graag nog eens geschoten, maar was toen simpelweg nog te jong. Middels kun je overal komen en bestel je ook veel te veel dus of dat nou zo geweldig is:p

De goede batch van de geisterblitz had ik er ook heel graag bij gehad, maar helaas..

Zoveel maar enkele:

Hardcore Helium
W-shape dominator / Triple W-Layer
Insane Crowd Bomber

En dit jaar heb ik ze wel :bye:
Ik wou al zeggen, wat heb je niet gehad?🤣

Beast of Burden is er eentje die bij mij nog op het lijstje staat. De hoop op de Hardcore Helium is wat aan het vervliegen…

Zijn er best een hoop geloof ik, maar zo uit mijn hoofd en waar ik achteraf het meest van baal is toch de Red Maroon. Zovaak in de winkelmand, nooit besteld.

3 jaar achter elkaar de immortal gold overwogen maar ik heb hem alsnog nooit gehad. Dit jaar ben ik er ook niet voor gegaan. De videos overtuigen mij telkens net niet

Het zou kunnen zijn dat een forumlid deze nog heeft staan, wellicht het laatste exemplaar nog in Nederland. Maar de échte topper die ik nog nooit heb gehad is toch wel de Skyline on Fire van Evo.

Immortal gold nooit gehad. Altijd voorkeur gegeven aan de willow mayhem. Dit jaar wederom niet in de collectie. De willow mayhem wel 😉

Dit zou een topper te zijn ..
Gaat schijnbaar per volle kartonnen weg.
Nooit gehad en ook dit jaar niet op de lijst gebleven.
Dat geknetter zit tegenwoordig in bijna iedere cake en compound dus om dat nou nog weer los aan te schaffen nope.

Screenshot_20251009_222332_Samsung Internet.jpg

Ben zelf van de Rubro/mania en ik heb in de vele jaren aardig wat dikke, klassieke, dozen van deze club geschoten.

Maar.... Jammer genoeg nooit de escape from hell en de gates of detonation.

Ben zelf van de Rubro/mania en ik heb in de vele jaren aardig wat dikke, klassieke, dozen van deze club geschoten.

Maar.... Jammer genoeg nooit de escape from hell en de gates of detonation.
Ohw ja Escape from Hell heerlijke bak. Helaas ook nooit gehad. En helaas Bad #ss box ook niet die was ook echt dik.

Het zou kunnen zijn dat een forumlid deze nog heeft staan, wellicht het laatste exemplaar nog in Nederland. Maar de échte topper die ik nog nooit heb gehad is toch wel de Skyline on Fire van Evo.
Ik weet niet of het de laatste in NL is maar met de wind van afgelopen jaar wilde ik de Skyline absoluut niet schieten. Van deze topper wil ik nog een keer onder de goede omstandigheden genieten en met de 50mm mines in die box is het ook wat veiliger als er niet zo veel wind staat. M'n hoop is nu dus echt op komende jaarwisseling gevestigd.

Back
Bovenaan