Welke singleshot is het beste?

De Assorted Thunderking waren de échte toppers dit jaar! Wauw! Zo breed als die gaan :shocked:
Zal eens kijken of ik daar wat film materiaal van kan vinden. Ze zijn duur maar super vet.
8 effecten, 24 per doos. Zijn gewoon losse cake-tubes leek het wel haha

Die ghost king blijft geweldig idd,maar waar kan je deze nog vinden Wesley.Enschede niet meer toch?
De thunder king van Rubro blijft mijn nummer 1 singel shots knaller.

Voor mij toch weer de Binkie. Blijf het een geweldige single shot vinden.
Buiten de knal singel shots blijft voor mij de ghost king het mooist.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de 'Assorted Thunderkings' vinden!
Zelf vond ik ze echt de grote winnaar van afgelopen oud en nieuw!
Oordeel zelf (snel wat beelden bij elkaar gezocht..)

Mijn dochtertje vind de redbastards helemaal geweldig, dus voor mij zijn deze al geweldig. Eigenlijk maakt het mij niet veel uit met stoken. Gewoon het gevoel het geluid de reuk Hihi.

Zijn idd de beste met als toevoeging een mooi boeketje. Royal Knockdown als runner up?
Hoop wel dat ik ze dit jaar kan bemachtigen zoals ze op de filmpjes te zien zijn. Da's altijd maar weer afwachten.

Hallo Allemaal,
Dit jaar heb ik een vergelijking gemaakt van singleshots.
In totaal heb ik 66 verschillende geschoten.

Hier een filmpje ervan:

Hoop dat voor komend seizoen Jullie hier wat aan hebben, om een keuze te maken.

Zelf vind ik de Thunderking 2.0 en Binkie erg goed.
Maar de kleine variantjes doen het ook zeker niet slecht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze Had ik bestelt maar, ik kreeg de color thunderking 2.0.
Ik had deze dan ook graag aan de thunderking collectie toegevoegd. Maar de color thunderking 2.0 was ook weer erg goed dit jaar.

Klopt het dat dit soort singleshots in Nederland vanaf 2018 helaas óók al verboden worden?
Dat las ik uit diverse berichten maar ik heb nergens nog bevestiging of dit daadwerkelijk gaat gebeuren.

Ik heb ook gehoord dat ze vanaf 2018 verboden worden.

Dit lees ik op Freakpyro in de chat: "ze zullen waarschijnlijk wachten tot de resultaten van veiligheidNL officieel naar buiten komt. Maar ik voel aan mn water dat alles al in kannen en kruiken is. Wordt het niet opgelegd, dan gaat de branche er wel vrijwillig in mee, als onderdeel van de safety deal"

Back
Bovenaan