Welke singleshot is het beste?

zelf koop ik dit jaar de Asian Thunder. Waarom?
1. Ze zijn goedkoper als de Thunder King (Bulkpack Asian Thunders kost hier in de voorverkoop 15 euro, en zelfs met de gewone prijs van rond de 23 euro zijn ze nog steeds dik goedkoper.)

2. Ze gaan harder. Wat iedereen ook zegt, de Asian Thunder gaat gewoon hárder. De Thunder King was een aantal jaren idd de beste, de hardste, en de goedkoopste. Maar in de afgelopen jaren zijn ze stukken duurder geworden, dacht 4 euro voor zes stuks tegenwoordig . Ook zijn ze de laatste jaren steeds minder hard gaan klinken. Ze gaan nog steeds lekker, maar met de nieuwere pruducten is de Thunder King gewoon gedateerd. Er zijn simpelweg beter opties, zoals de Asian Thunder, of de Binkie.

3. Mooier boeket. Ookal wil je ze vooral voor de knal zoals je zelf aangeeft, s'avonds is een beetje leuk effect ook aan te raden. De Thunderking geeft standaart 3 of 4 groene of blauwe sterren. De Asian Thunder geeft verschillende kleuren peonies. Deze zijn natuurlijk nog steeds niet echt te vergelijken met een schot van een dure cake, maar wel een stuk beter als dat vage effectje van de Thunder King.

Detanator zijn wel hard denk ik, althans op site van vuurwerk totaal wel..
Kan je nooit vergelijken met het echt..

Binkie & Asian Thunder zijn bijna gelijk met de knal hoor. Alleen de Binkies zijn goedkoper. Toch vind ik zelf de Asian Thunders leuker, vanwege het (kleine) boeketje.

Flashing Thunder van Schuurmans heeft ook een harde knal en een (klein) boeket.
Ik haal dit jaar 10 pakjes ervan, bij ons zijn deze 2,95 per 6 stuks, en dan haal ik nog 5 pakjes van die Cafferata dingen, weet de naam effe niet...

Nee die doet het ook niet, ik krijg een foutmelding.

Je hoeft ook niet persé de link te gebruiken ga gewoon naar de hoofdpagina en klik dan op voorverkoop aanbiedingen :D

Zelf heb ik over de afgelopen jaren meerdere single shots gehad.

1. Asian Thunders (gbv)
2. Binkies (marijn)
3. Aftershock (hardix)
4. Thunder King (broekhoff)
5. Shock (Wolff)
6. King of Thunder (evuco)
7. Black Burst(Wolff)

Asian Thunders en Binkies zijn toch mijn favoriet maar ook de aftershocks vind ik zeker niet verkeerd. De slechtste die ik gehad heb zijn toch wel de black burst wat een tegenvaller was dit kwa knal en effect gelukkig waren ze voor de prijs goed te doen :bye:

is de asian thunder de moeite waard? Zit te twijfelen tussen hem en een binkie. Binkie is duurder, maar schijnt een hardere knal te hebben.

De Asian thunder en binkie zijn qua knal vrijwel gelijk.
de binkie knalt IETSJE harder, maar dat merk je alleen als je er op let.

De Asian thunder heeft daarintegen een mooi boeket!

De keus is aan jou, iets meer knal, of een (bijna) evenharde knal, en een mooi boeketje!

Asian thunder is wel iets zachter dan binkie, maar dat is een verschil dat je kunt verwaarlozen. Asian's zijn wel duurder, maar hebben daarbij wel weer een klein boeket, zelf ga ik het lieft voor binkie, vanwege de iets hardere knal, goedkoper, en omdat je ze meestal overdag afschiet en het effect dan bijna niet ziet.

deze 2 zijn de hardste van het jaar 09/10 naar mijn mening. Nu zijn er dit jaar veel bijgekomen, waaronder die van choet. Ik heb van choet een pakje gekocht want ik ben wel benieuwd wat ze doen. ( van binkie heb ik 20 pakjes )

Groeten.

asian thunder en binkies zijn het beste maar.. die van pyroshopper zijn 6 voor 1,50 en of 1,75 dus daar zit een verschil in 12 pyroshoppers of 6 binkies...

ik haal dit jaar van alles wat,
je hebt goedkope, dure, ik ga een beetje kijken welke het beste zijn.
zal voor oud en nieuw nog wel melden welke ik heb, en welke het hardst zijn (30 december ofzo)

Dit jaar de Detonator uitproberen, van Vuurwerktotaal.
Shocks van Vuurwerkland waren vorig jaar wel leuk, maar de knal is niet zo hard vergeleken met de Binkie.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan