Welke singleshot is het beste?

binkie absoluut de nummer 1 knal mortier van nederland en voor sier zou ik de giant airbombs of asian thuner nemen. Kijk je dan weer naar de prijs 6,99 voor 6 giant airbombs of 5,95 voor 10 asian thunders is mijn keuze al snel gemaakt.

Welke is beter in het totaal (dus knal en sier)?:

1- Asain Thunder (50 stuks 27,50)
2- Lord of Thunder (6 stuks 2,95)
3- Knock Out (6 stuks 3,75)

Asian thunder,
die andere kun je beter beschouwen als knallers aangezien het sier gedeelte te verwaarlozen is. Asian thunder heeft een nice boeketje en de knal is redelijk te noemen.

Trouwens je hebt nu ook: Stoere knaller van Marijn, kweet niet hoe lang die er al is maar het effect is erg leuk en de knal ook niet mis, alleen prijzig vergeleken andere single shots.

Stoere Knaller van Marijn:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

de shock van vuurwerkland is toch het beste

De shock van vuurwerkland vond ik ook het beste maarja gaat steeds meer achter uit:sad: Paar jaar geleden hadden ze nog een harde knal met een volle harde crackling boeket. Daarna hadden ze een soort van ''palm'' crackling effect, dit was al slechter. En vorig jaar stelde het al helemaal niks meer voor, zachte knalletje en heel erg weinig crackling, nee voor mij geen shocks meer:p
Ik vind zelf de asian thunders het beste. Lekker harde knal met leuke siereffecten.

Ik heb trouwens ook een filmpje waarin ik een asian thunder en een shock tegelijk afsteek (het verschil is duidelijk zichtbaar), zal ik binnenkort wel uploaden.

De Nederlandse Aftershock van Hardix gaan even hard als hele goede nitraat... WEL DUUR HIEROH 3,99,- voor 6stuks...:sad: maarja wel goed hard... :shocked:

zeker mee eens, tot op 3 jaar geleden waren deze tenminste zeker het hardste. stond er altijd weer van te kijken dat er zo`n knal vanaf kwam.

De shock van vuurwerkland vond ik ook het beste maarja gaat steeds meer achter uit:sad: Paar jaar geleden hadden ze nog een harde knal met een volle harde crackling boeket. Daarna hadden ze een soort van ''palm'' crackling effect, dit was al slechter. En vorig jaar stelde het al helemaal niks meer voor, zachte knalletje en heel erg weinig crackling, nee voor mij geen shocks meer:p
Ik vind zelf de asian thunders het beste. Lekker harde knal met leuke siereffecten.

Ik heb trouwens ook een filmpje waarin ik een asian thunder en een shock tegelijk afsteek (het verschil is duidelijk zichtbaar), zal ik binnenkort wel uploaden.

Het filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De eerste is de Asian thunder, die daarna de Shock van B&W

Je hoord duidelijk verschil in de knal. Maar dat was voor mij al bekend.
Voor mij is dit de top 3:

1: Bink- simpel, goedkoop, hard
2: Asian thunder- mooi, hard
3: Multi thunderking- appart, hard (mening door filmpje)

Hey Luitjes,

vraagje: Komen Thunderkings dit jaar in de verkoop in NL?

Heb vorig jaar stad en land afgezocht, maar helaas..

Groetjes Mark

Asian thunders zijn egt toppertjes Thunder kings waren vorig jaar slecht knal was waardeloos leek net een astronaut

1. thunder king
2.asian thunder
3. schock
4. asain thunder cake

uit mijn test bleek de thunderking gewoon de hardste:)

Dus puur kwa knal staat asian thunder op 2, of niet, ik ga namelijk niet voor sier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat de Thundershock (Cafferata)ongeveer net zo hard gaat als de TK, die een paar jaar geleden een stuk zachter was geworden. Nu zijn de Binkie en de Asian Tunder verreweg het hardste.

Back
Bovenaan