Welke singleshot is het beste?

1. Giant Airbomb.
2. Thunder Masters
3. Asian Thunder

giant airbomb voor de crackling en de knal ;) en de Thunder masters zijn gewoon cool.

Ik heb niet alle 11 pagina's doorgelezen XD
Maar volgens mij is de short circuit het beste na dit jaar

Ik denk dat iedereen het met mij eens is als ik zeg dat de Binkies van Marijn het beste zijn kwa knal :wink: Voor een Thunderking met sier kan je beter de Asian Thunder nemen, die heeft er ook nog een goede knal bij.

Pyro Shopper is een nieuwe lijn van Lesli. Deze is dus nog niet afgestoken. Zolang deze nog niet afgestoken is, heeft niemand de knal gehoord, en kan niemand hem vergelijken.

Ik heb zelf nog niet alle singel shots in het echt meegemaakt, maar van diegene die ik heb meegemaakt zeg ik: Flowerthunder. Ik had zelf vorig jaar de Thunderking maar viel ontzettend tegen, knal was zachter dan in 2007.

Maar afgaande op filmpjes en reacties van mensen op verschillende fora's zeg ik Binkie. Daarom heb ik deze besteld voor dit jaar.

Binkies zijn duidelijk de nummer 1 met knal. Als je voor sier gaat dan kan je beter en andere nemen, want een binkie heeft alleen maar knal. In mijn ogen zijn de Binkies de besten :D

De vuurwerkreus collectie heeft nu ook een single shot mortier genaamd giant thunder 50 stuks voor 25 euro hier zijn nog geen filmpjes van helaas.
Ik heb ze op mn lijstje staan om te proberen het is een aanvulling op de bulkpack asian thunders want die gaan altijd erg lekker......

Mijn ervaring is dat kwa knal mortiertjes dit de top4 is:

1 Binkie (marijn) Beste voor overdag.
2 Asian Thunder (gbv)Beste voor savonds.
3 Thunderking (pyropower)
4 Shock (wolff)

die van pyropower vind ik eerlijk gezegd beetje prut,,
bij mij ging er 1 de lucht in en ging hij niet af:shocked:
maaarr die van GBV vind ik het beste:)

Kort Gezegd (Mijn mening):

Voor de knal: Binkie van Marijn
Voor de sier: Asian Thunder van GBV

En tsja single shots vind ik persoonlijk leuk voor de knal,
voor het siereffect wat gemiddelde genomen echt bagger is bij Nederlandse single-shots zou ik ze niet kopen, maar je geld uitgeven aan "ECHTE" sier...

Denk dat vele deze mening wel delen toch?

Iedereen zijn eigen mening hierin dus.

Ik vind zelf de Binkie het hardste knallen. Heeft daarnaast ook een goede prijs (3 euro). Maar ook de Lord of Thunder van Mercurius is zeker niet slecht. Asian Thunder van GBV heeft wat meer sier en vond ik wat minder knallen, maar dan kies je ook voor meer sier dan knal. Shock van B&W vond ik ook niet denderend hard, kostte hier ook wat duurder.

Maar heel veel verschil zit er onderling niet tussen. Alleen de Binkie heeft alleen een groene tail met knal, de Asian Thunder een boeketje, en de rest allemaal een paar gekleurde puntjes bij de knal.

Heb je deze al kunnen vergelijken met de binkies (qua knal) of de asian thunder (qua sier?) ? Want als je de Shocks de beste vind lijkt het mij dan je de rest nog niet real life hebt gehoord, maar oordeelt vanuit filmpjes die een verkeerd beeld vaak geven.

Back
Bovenaan