Welke singleshot is het beste?

Iemand ervaring met de piromax thunder air bombs van 2018? lees er verschillende verhalen over dat ze niet meer zo zijn als vanouds.

Vorig jaar gehad, maar viel mij iets tegen. Klappen wel harder als de NL single shots. Maar echt te vergelijken met bijvoorbeeld de titanium salute

Ik ben benieuwd naar de Dum Bum 20mm singleshot! Deze was opeens uitverkocht overal door mogelijke leverproblemen, maar blijken nu weer verkocht te worden.

Ga er van het jaar ook een hoop vergelijken.
De Sterling Thunder(1515) van Weco is trouwens gewoon een omlabeling van de big Asian Thunder(1493)

Niet verkeerd inderdaad.

Die bomba dingen van china red gaan voor mij tot nu toe het hardst. 20.5 gram per 4 zonder sterren, dus ja. Zegt wel wat. Ik heb ze nog nooit gehad maar voor nu wel een van de hardste. Goeie dingetjes.

Niet verkeerd inderdaad.

Die bomba dingen van china red gaan voor mij tot nu toe het hardst. 20.5 gram per 4 zonder sterren, dus ja. Zegt wel wat. Ik heb ze nog nooit gehad maar voor nu wel een van de hardste. Goeie dingetjes.

Heb je hem toevallig met de Red Bastards vergeleken? op de foto van dat topic staat namelijk het KY nummer van de Red Basterds(KY5704) terwijl op de verpakking dan wel weer KY5809 staat.
het registratienummer van de Red Bastards is 0163-F2-1528 misschien kan je dan wat makkelijker vergelijken :wink: In de Red Bastards zit 5.2 gram als ik me niet vergis.

tja, tuurlijk het knalt. Maar echt een van de mindere die ik gehad heb.

Red bastards hebben sterren. Bomba helemaal niks.

Heb een thunderking van Katan afgestoken, een thunder shock van Maddog, de binkie en de DumBum. Dit is dan ook de volgorde van hard naar harder. Let wel, allen waren goed hard hoor maar de DumBum was toch een tik harder dan de Binkie. Alleen de Zena Shell kit kwam er ruim bovenuit maar dat is nou niet echt een single shot te noemen.

Back
Bovenaan