voor de mensen die een iets lager buget hebben maar tog een redelijk aantal potjes willen hebben met een goed effect kan ik deze 2 aanraden:
-proline meter pakket, met 7 potjes met afsteek volgorde en 6 leuke pijlen (kost 50euro)
-proline mines & candles, met 8 potjes met afsteek volgorde en 3 candles (kost 50euro)
voor de mensen die losse potten enz willen kopen kan ik aanraden:
proline
-thunder salvo, schiet 5x een salvo van 5schot's de lucht in die eindigen in een leuk effect (kost 11euro)
-purple mine & crackling mine,schiet 20x een mine effect omhoog, crackling mines en paarse mines,erg leuk potje maar je moet wel van mines houden (kost 7.50)
-howling ghost, is een erg leuke fluitbak, in de proline folder staat dat hij 60salvo's van 5 schiet maar bij mij was dat niet het geval, het waren meer 6 salvo's van 50 (kost 15euro)
-silver thunder, 5 erg goede fluitpijltjes die met een goede fluit + tail omhoog gaat en dan eindigt met een knalletje (kost 3euro)
dynasty
-mortal, een grote single shot ''mortier'' die met wat crackling mines word afgeschoten en dan eindigt met een erg groot peony effect samen met een crackling effectje..echte aanrader (kost 5.90)
crown
-mantronix, is wel duidelijk dat dit een goed fluitblokje is, hij schiet 324 fluiters omhoog die met wat geknetter eindigen (kost 21.50)
-super4, 4 erg mooie 200 grams 13sh potjes (kost 59.95)
pyro power
-screamer king's, 4 erg leuke fluit fonteinen in doos (kost 2.95)
diamond
-diamond screamer, een fontein die na een tijdje overgaat in een ongelovelijke harde gil...SUPER AANRADER! (kost 11.50)
ik hoop dat iemand er wat aan heeft.
kruitsnuiver...