Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

Halve marathon hardlopen is even trainen maar wel ongelovelijk lekker. Vorig jaar januari vanuit het niests ben ik ook gaan hardlopen. Na een half jaar liep ik trainigsronden van 22/25 kilometer. Helemaal alleen hiervoor getrained. Toen de halve marathon van Amsterdam eraan zat te komen kreeg ik echter een hamstringblessure dus moest ik mijn kaart verkopen. Ik ben nooit echt hersteld van die blessure dus nu al een aantal maanden niet lekker kunnen lopen. Ondertussen ben ik herstellende bij de sportfysiotherapie wat nog een paar weken moet duren en dan kan ik weer beginnen met opbouwen. Uiteindelijk wil ik zeker weer de halve marathon trainen en lopen. Ik heb nu alleen nog mijn inschrijving voor de Zandvoort Circuit Run (12KM, circuit, strand en boulevard).

Ja ik ben ook al hard bezig met trainen! Wat vervelend van die blessure, Ik hoop dat je snel hersteld, 12KM is ook een lekker loopje! Gewoon inderdaad weer rustig opbouwen dan komt het vast helemaal goed :)

Naast vuurwerk heb ik als hobby's:

nitro auto's 1 van 1:10 en 1 van 1:8.
27 mc maar wegens kapotte coaxkabel en basis atenne ff mee gestopt.
pas weer skeelers gekocht met zachte wielen dus word met mooi weer weer skeleren.

online games: Dragons of Atlantis (best verslaafd)
krachttraining, body-balance en body-pump.

Laatst bewerkt:
Naast het vuurwerk heb ik als hobby's:

Mn Nissan Skyline R33 GTR V-spec, er staan nog wat upgrades gepland deze winter...

RC Driften schaal 1:10 (sinds 2006), electro. NK en WK, Demo's.
WK 2010 beste nederlander 4e plek overall, 2e NK D1:10 2011, 5e 2012 ondanks dat ik een ronde heb gemist. 2012 meerdere malen top qualifier geweest.
dit jaar gewoon volle bak voor de winst haha, staat al een kast vol met 2e en 3e prijzen...nu nog een paar x 1ste... :)

Games, voornamelijk PS3, laatst ook eindelijk weer een N64 voor weinig gescoord, alleen maar goede herinneringen ophalen. heb inmiddels alweer vrijwel elk spel wat ik vroeger ook in mn bezit/gespeeld had op de N64! :) soms op de PC.

Bezoeken en fotograferen van Auto Evenementen, Circuit Dagen, TimeAttack volgen, Truck en Tractorpulling, zwaar transport dagen.

stiekem ook wel een beetje mn werk, als het maar met hijskranen te maken heeft :)

Nu ik hierboven over die N64 lees, zit ik toch ook te verzinnen wat oude spelcomputers uit het stof te halen. "Oude" Gamecube weer aansluiten op de tv.
Gameboy pocket (de eerste) weer even tot leven wekken, en dan lekker die-hard Mario in de metro spelen daarmee :p

Naast vuurwerk bezoek ik graag hardstyle/hardcore feesten en luister ik ook veel naar deze muziek!:shocked:
Verder ook mijn studie maar dat is niet bepaald een hobby te noemen:p

haha das al een oudere post..
tot heden licht het tekenen weer ff stil.
Maar wil van de week wel wat oudere tekeningen posten..
Of je moet gedult hebben tot ik weer wat nieuws heb getekent.

Ik heb zoveel hobby's een aantal grote opnoemen:

Handballen is een grote hobby geworden, zit er nu pas drie maanden op. Maar ik ben blijkbaar redelijk goed! Hoe het komt, heb veel voordeel dat ik links ben, veel kracht heb, goed kan gooien, inzicht heb en ook nog eens groot en breed ben. Ik moet dus vier dagen per week trainen + een wedstrijd of heel weekend toernooi. En trainingen verschillen van 1 uur per dag tot 3 uur per dag.
Omdat ik redelijk goed ben, hebben ze mij gevraagd of ik op de Handbalschool kom. Daar leer je nog meer, en dat is landelijk. En die gaan ook naar het EK/WK in Turkije en als ik goed kan handballen moet ik me echt goed inzetten dit jaar dan mag ik misschien wel mee! Hard trainen dus! En dan gaat mijn status van nietsnut, naar lid, naar Regionaal Topsporter naar Belofte dus hopelijk dat ik mee naar Turkije mag. Al is het voor 10 minuten speeltijd!

Verder doe ik graag uitgaan, feesten bezoeken en festivals bezoeken. Maarja wat minder nu door handbal. Aangezien de trainers het niet zo fijn vinden als ik niet kom of met koppijn op het veld sta. Maar helaas moet ik er iets voor over hebben.

Ook game ik soms wel eens met vrienden.
Scooters veranderen, wel goed geen prutswerk. Maar bijvoorbeeld kappen spuiten mooier stuur etc.

En ook ben ik heel graag buiten, lekker lang stuk fietsen. Lekker in de buitenlucht zijn!
En nog een heeeeeeele grote hobby, me vriendin :p

Mijn hobbies naast vuurwerk zijn op de eerste plaats mijn vrouw en 2 kids (2 dochters),
Daarnaast ben ik een verwend motor liefhebber, zelf racen en uitstapjes naar het circuit.
Verder sta ik graag achter het fornuis om lekker te koken.
Fotograferen behoort ook tot de hobbies. Ik fotografeer (nog) geen vuurwerk, heb geen tijd om shows te bezoeken. Hoop in de toekomst daar wel meer aan toe te komen.
Ook ben ik zeer groot wijn liefhebber en ben op dit moment bezig met de opleiding Swen2.

Naast het vuurwerk heb ik nog als hobby`s 27MC - Vissen - Fotograferen

Fotografie gaat steeds beter gelukkig, steeds meer de vraag als ik van mensen foto`s wil maken :-) Maar afgelopen week samen met o.a Jappy-b naar Schiphol geweest voor wat foto`s

1005287_503629293046650_355567651_n.jpg

1006218_503701703039409_249823142_n.jpg

Helaas is het vissen dit jaar nog niet echt een succes :p
Dus hier ga ik ook niet zoveel tijd besteden ;-)

En 27mc staat ook op een laag pitje helaas , aangezien ik geen ruimte meer heb voor een redelijke antenne :-(
Maar hier een filmpje ervan toen ik nog wel een antenne had :-)

En ja jappy ik weet dat het een uitgestorven hobby is :p

Ik had vroeger ook zo,n uitgestorven hobby(uitgestorven hobby anno 2013)ik was vroeger 3meter amateur op een hoop gegooid met piraat maar dat waren we dus niet.

Ik heb zoveel hobby's een aantal grote opnoemen:

Handballen is een grote hobby geworden, zit er nu pas drie maanden op. Maar ik ben blijkbaar redelijk goed! Hoe het komt, heb veel voordeel dat ik links ben, veel kracht heb, goed kan gooien, inzicht heb en ook nog eens groot en breed ben. Ik moet dus vier dagen per week trainen + een wedstrijd of heel weekend toernooi. En trainingen verschillen van 1 uur per dag tot 3 uur per dag.
Omdat ik redelijk goed ben, hebben ze mij gevraagd of ik op de Handbalschool kom. Daar leer je nog meer, en dat is landelijk. En die gaan ook naar het EK/WK in Turkije en als ik goed kan handballen moet ik me echt goed inzetten dit jaar dan mag ik misschien wel mee! Hard trainen dus! En dan gaat mijn status van nietsnut, naar lid, naar Regionaal Topsporter naar Belofte dus hopelijk dat ik mee naar Turkije mag. Al is het voor 10 minuten speeltijd!

Verder doe ik graag uitgaan, feesten bezoeken en festivals bezoeken. Maarja wat minder nu door handbal. Aangezien de trainers het niet zo fijn vinden als ik niet kom of met koppijn op het veld sta. Maar helaas moet ik er iets voor over hebben.

Ook game ik soms wel eens met vrienden.
Scooters veranderen, wel goed geen prutswerk. Maar bijvoorbeeld kappen spuiten mooier stuur etc.

En ook ben ik heel graag buiten, lekker lang stuk fietsen. Lekker in de buitenlucht zijn!
En nog een heeeeeeele grote hobby, me vriendin :p

Heb je die ragbak van mij al eens gezien, DAT is vak(beun)werk!

Maar hobby's naast vuurwerk?
Tsja.. Moet ik die nog vertellen? Motorrijden natuurlijk!
En... Snowboarden en festivals bezoeken.

Dat zijn toch wel een beetje de grootste hobby's momenteel. Geen vriendin en tóch geld tekort. Tsja.. :rolleyes:

Hobby's naast vuurwerk... Hmm

Ik speel basketbal, nu voor een klein jaartje, is wel erg leuk om te doen, ook af en toe met vrienden een balletje gooien.
Sinds een tijdje ook fotografie, weet er veel van etc. Ook pas mijn eerste SLR gekocht. Maar ben er nog niet echt op uit gegaan om foto's te maken enzo, moet binnekort toch wel gebueren.

Daarnaast is sinds kort autorijden mijn hobby :p. Ben begonnen met lessen maar vind het echt leuk om te doen :)

En als laatste hobby, mijn vriendin uiteraard :tongue2: Of je het hobby kan noemen... Maar er word veel tijd in gestoken ;)

Hobby's naast vuurwerk... Hmm

Ik speel basketbal, nu voor een klein jaartje, is wel erg leuk om te doen, ook af en toe met vrienden een balletje gooien.
Sinds een tijdje ook fotografie, weet er veel van etc. Ook pas mijn eerste SLR gekocht. Maar ben er nog niet echt op uit gegaan om foto's te maken enzo, moet binnekort toch wel gebueren.

Daarnaast is sinds kort autorijden mijn hobby :p. Ben begonnen met lessen maar vind het echt leuk om te doen :)

En als laatste hobby, mijn vriendin uiteraard :tongue2: Of je het hobby kan noemen... Maar er word veel tijd in gestoken ;)

en vroeg of laat ook veel geld :P

Back
Bovenaan