Welke effecten mist Lesli nog?

leslifan

VWC lid
Lesli heeft een aantal goede lijnen:
Royal class
New spirit
Next generation, etc.

Waar hele goede cakes inzitten zoals:
camuro king, titania, angele eye's, blue voodoo.

Maar zijn er nog bepaalde effecten die Lesli nog mist in het assortiment?

dan heb ik het over:
kleur;
knalcakes;
grondvuurwerk;
shape's;
effecten;

heeft iemand nog toevoegingen, misschien tips, ideeën voor nieuwe effecten??

post het hier,

mvg tom:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zelf zat te denken aan een soort ronde pot, met tubes die naar buiten wijzen en dan in een cirkel staan:rolleyes:
dan krijg je een soort ring boven je met knallen of iets dergelijks.

groetjes, tom:bye:

Lidu heeft een dergelijke cake al eens gehad. Ik denk dat vanuit veiligheidsoverweging een dergelijk cake eigenlijk niet kan. Ten eerste kan je deze cake niet in smalle straten, met de huizen aan beide zijden dicht op elkaar, afsteken. Ten tweede als je de cake wel in een veilige omgeving afsteekt dan heb je nog het gevaar dat de effecten te dicht op mensen ontploffen. Dit omdat je alle kanten schuin opschiet dus je schiet altijd schuin richting het publiek.

oh oke, det idee valt al af, leuk begin;)

heb je zelf nog een suggestie blitzzz??

tom

Laatst bewerkt:
*het zou leuk zijn als ze een grote cake maakten met witte tails en blauwe willows en als finale dit snel achter elkaar herhalen als een soort saturn missle battery maar dan met blauwe effecten :D lang verhaal

Een snelle fluit cake.
Een cake met dikke silvertails
Een knalcake met een snel tempo
Een cake met eerst fluit en daarna boeket ( zoals zware jongens etc )

Ik vind Lesli top zo als het is!
Bijna alle cakes hebben wel wat.
maaaar..........
Als lesli nu gewone betaalbare prijzen op hun producten zou zetten dan zou ik heel veel meervan hun producten kopen.
Ze hoeven nix speciaals te doen alleen de prijzen niet zo absurt hoog houden!

Een betaalbare budgetcake met spinners zou zeker welkom zijn.
Nu heb je de Lazy Daisy bij Talk of Town, maar ik vind de prijs van zo'n 75euro toch wel erg hoog helaas.

het topic valt een beetje stil,
heeft iemand nog een aan/opmerking, verbetering of iets in die richting

Ik hoop dat Lesli verder gaat met Pyroshopper, en er dan een paar waaierdozen instopt met bijv. grote tails. (voor een prijs van maximaal ongeveer 40 euro)

Wat ik ook nog graag zou willen zien: wat kleinere potjes met bijvoorbeeld mines. (vette marja!)

Groetjes!

Is toch geen knalcake ..:bonk: Daar ging het juist over.

Tsjaa, ik vind de big mc thunder geen snelle knalcake. Ja, het word in salvo's geschoten, maar dan blijft het tempo toch laag?

Zeg niet dat de Big mc-thunder slecht is, maar een snelle knalcake mis ik toch wel.

@ lordofthunder, ja cruisers is inderdaad een lekkere cake. Alleen ik zoek meer iets zoals zware jongens.:)

Is toch geen knalcake ..:bonk: Daar ging het juist over.

Tsjaa, ik vind de big mc thunder geen snelle knalcake. Ja, het word in salvo's geschoten, maar dan blijft het tempo toch laag?

Zeg niet dat de Big mc-thunder slecht is, maar een snelle knalcake mis ik toch wel.

@ lordofthunder, ja cruisers is inderdaad een lekkere cake. Alleen ik zoek meer iets zoals zware jongens.:)

Ok, ik dacht dat een knal (in sierpot) die net zo hard is als van knalcake ook mocht.

Back
Bovenaan