Welk nostalgisch vuurwerk MOET er gewoon terugkomen op de Nederlandse markt?

De Festival shot uit de jaren 90.
Zeer kleine dingen waren het, meerdere in een doosje, 1 mini tube in het midden en 2 kleinere aan de zijkanten. Lonten moest je zelf vrij maken die zaten in het artikel.
Was een flinke fontein (1sec oid) met daarna een knal.
Kan zo snel geen afbeeldingen vinden maar wellicht weten mijn leeftijdsgenoten wat ik bedoel.

Flower shot!

blauw witte uitstraling, waren erg unieke fonteintjes
zal zometeen een foto opzoeken via google.

de Proline mini mag ook wel weer terug komen :D

De Festival shot uit de jaren 90.
Zeer kleine dingen waren het, meerdere in een doosje, 1 mini tube in het midden en 2 kleinere aan de zijkanten. Lonten moest je zelf vrij maken die zaten in het artikel.
Was een flinke fontein (1sec oid) met daarna een knal.
Kan zo snel geen afbeeldingen vinden maar wellicht weten mijn leeftijdsgenoten wat ik bedoel.

Alstuuu :)
391532_e06d043feedeff2adee70990e8226256.jpg

zou idd geweldig zijn als ze weer terug komen!

Voor mij gewoon alles weer terug maar ok over 1 of twee jaar dan maar in duitsland vieren.het is voor mij gewoon te uitgekleed.

Is al een keer eerder genoemd. De Star Ball Contribution. Stelde niet zoveel voor maar wel leuk. Er moet dan wel 1 komen die vaker stuitert.

Vroeger een keer een cake gehad , genaamd Showtime. Was eerst een langdurige fontein en daarna zaten er rondom de fontein tubes met effect erin. Was ook een erg leuk artikel.

Het eerste stukje vuurwerk waar ik echt verliefd op werd mag ook wel weer eens terugkomen: dancing butterflies!

2vntl8.jpg

Kan zo snel niet de juiste topic vinden, maar deze zijn na al die jaren nog erg leuk.
Heb 1 pakje opgestookt en 3 pakjes bewaard.

20230103_142603.jpg

Back
Bovenaan