Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat ik zelf erg leuk zou vinden is de old skool 4/1 Assorted Fountain. ik kon niet veel foto's vinden. hier links op de pagina. credits naar het Vuurwerkmuseum.
ik denk ook commercieel wel interessant. een artikel wat iedereen meeneemt voor die € 2,50. zeker alle papa's die ze nog herkennen van vroeger. maar dat geldt eigenlijk tevens voor alles wat hierboven reeds genoemd is
Bekijk bijlage 53709
wat ik zelf erg leuk zou vinden is de old skool 4/1 Assorted Fountain. ik kon niet veel foto's vinden. hier links op de pagina. credits naar het Vuurwerkmuseum.
ik denk ook commercieel wel interessant. een artikel wat iedereen meeneemt voor die € 2,50. zeker alle papa's die ze nog herkennen van vroeger. maar dat geldt eigenlijk tevens voor alles wat hierboven reeds genoemd is
Bekijk bijlage 53709
heb het vermoeden dat katan hopelijk wel eens voor een leuke verassing kan gaan zorgen![]()
Bekijk bijlage 53707
Wel de jaren 80/90 versie dan, laatste jaren (post-Schuurmans, Vulcan) waren ze matig.Die oldskool fountains idd. Nam je altijd paar pakjes van mee en zijn echt prima fonteintjes.
Dat zou wel een hele mooi verrassing zijn als deze terug komen.
Bekijk bijlage 53709
De Festival shot uit de jaren 90.
Zeer kleine dingen waren het, meerdere in een doosje, 1 mini tube in het midden en 2 kleinere aan de zijkanten. Lonten moest je zelf vrij maken die zaten in het artikel.
Was een flinke fontein (1sec oid) met daarna een knal.
Kan zo snel geen afbeeldingen vinden maar wellicht weten mijn leeftijdsgenoten wat ik bedoel.