Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt.. Zena heeft deze ook en nog een meter pakket met oude labels en men bevestigde dat de labels gelijk waren
![]()
![]()
Al for fun! Niet echt een meterpakket maar wel nostalgie labels. 2 jaar terug gehad. Altijd leuk voor in de vooravond.
Intratuin is volgens mij momenteel de enige nog die een 'echt'nostalgisch meterpakket verkoopt
Vorig jaar had de Welkoop ze hier in omgeving Groningen ze ook. Even afwachten wat Lesli doet, wellicht zijn ze er dit jaar weer.
Bekijk bijlage 29394
Tis dan wel geen meter pakket maar dit is toch harde plasser werk of niet dan?
Foto:
Oudennieuwarchief.nl
Soms wou ik dat ik een tijdmachine had. Ik mag me al gelukkig prijzen dat ik een paar fonteintjes van vroeger in de vitrine heb staan![]()
Euh, bijna elke winkel? Aas zelf op die van Vuurwerktoppers.nl/vuurwerkhalgroningen of van Onwijsvuurwerk.nl of Big Box bij giezenvuurwerk.nl en nog even afwachten waar Mega Vuurwerk Groningen mee komt. Fonteinpakketten van Wolff/Vuurwerkland lijken ook de moeite waard. En Vulcan dealers hebben nog ouderwetse labels incl zwermpotjes. Ff zoeken op vuurwerkbestelling.nlvandaag ook even wezen zoeken naar zo`n pakketje hier ergens in het noorden des lands. kon het helaas niet vinden. mocht iemand een winkel weten die ze heeft dan hoor ik dat graag,
Iemand nog klassieke (meter)pakketten gespot nu de verkoop is begonnen?
Die van cafferata zijn altijd wel goed. Daar zit in totaal 300 gram kruit in.En meestal wel voor 12,5 te krijgen.