Welk meterpakket is het meest nostalgisch ?????

Wat betreft het meterpakket, ik hoop het voor je! Ik zag wel op de BB site dat het meterpakket onder de naam metermix verkocht wordt, maar deze hebben vernieuwde labels! Het All For Fun pakket heeft wel een nostalgisch uiterlijk, tenminste op foto wel!

Bijlagen

• 735 All for fun.png
    735 All for fun.png
    399,4 KB · Weergaven: 1
Deze van Vulcan heeft echt nog de zwermpotten als vroeger...

prod-nl-951-510x652.png

Qua prijs/inhoud vond ik die van Hong Deng Long en vroeger B&W erg goed. 't Is nu verder wel met 'n vergrootglas zoeken naar meterpakketten met de juist inhoud/prijsverhouding (€12,50-€17,50)

€17,50 hier bij VWLoutlet maar goeie kanshebber voor dit jaar. Op de dagen zelf maar 'ns even los ophalen en even afwachten of Vuurwerkgigant die mooie met zwermpotten weer heeft, zoals vorig jaar. Ik ga iig niet naar Norg fietsen voor de dichtstbijzijnde Vulcan dealer. Nog altijd onuitstaanbaar dat Dik (dealer hier) na eeuwenlang daarmee heeft gebroken en naar de dure Cafferata-omlabelaars van ex-Schuurmans zijn overgestapt ipv de goeie Vulcan-tak.

€17,50 hier bij VWLoutlet maar goeie kanshebber voor dit jaar. Op de dagen zelf maar 'ns even los ophalen en even afwachten of Vuurwerkgigant die mooie met zwermpotten weer heeft, zoals vorig jaar. Ik ga iig niet naar Norg fietsen voor de dichtstbijzijnde Vulcan dealer. Nog altijd onuitstaanbaar dat Dik (dealer hier) na eeuwenlang daarmee heeft gebroken en naar de dure Cafferata-omlabelaars van ex-Schuurmans zijn overgestapt ipv de goeie Vulcan-tak.

Hallo,

Big Bang pakketje van vorig jaar komt terug bij Mega Vuurwerk.
OP de folder voor € 11,95 bij Michael in Groningen. Maar op = op.

Gr Gerrit

Wat betreft het meterpakket, ik hoop het voor je! Ik zag wel op de BB site dat het meterpakket onder de naam metermix verkocht wordt, maar deze hebben vernieuwde labels! Het All For Fun pakket heeft wel een nostalgisch uiterlijk, tenminste op foto wel!

ik ken ze allemaal nog van vroegah :D hoef maar te kijken en ik knal terug in de tijd. Die ''romeinse'' kaarsen coloured flower vaak 5 shots waren voor die tijd een stuk abnormaal vuurwerk. Grote draaiende ballen kwamen daar uit zeg! schitterend! hoop dat het nog verkocht word!

Vroeger waren het nog leuke pakketjes omdat er toen meer kruit inzat.Als er nu een klein beetje wind staat moet je de potjes met zandzakken vastzetten.

ik hoop dat ik dit pakket ook ergens te pakken kan krijgen dit jaar ,want de meeste hebben vernieuwde labels . Puur voor de heb natuurlijk ga het niet eens afsteken * nostalgie *

dat komt omdat de meeste mensen niet beter weten dan dat een meter pakket nog vrij voordelig zou zijn. Maar als je kijkt wat er tegenwoordig voor vaak 15a25 inzit is het waardeloos. En kan je beter verschillende fonteintjes los halen.

dat komt omdat de meeste mensen niet beter weten dan dat een meter pakket nog vrij voordelig zou zijn. Maar als je kijkt wat er tegenwoordig voor vaak 15a25 inzit is het waardeloos. En kan je beter verschillende fonteintjes los halen.

Er zijn wel uitzonderingen kwa meterpakketen. Zelf vind ik Hong Deng Long pakket van vuurwerktotaal? nog aardig goed voor z'n prijs. Voor 15 euro een redelijk leuk pakketje. En ik vind het gewoon leuk voor in de vooravond

Ander dingetje hou ook rekening met inflatie en dat de arbeidskosten in China ook duurder zijn geworden

Gezien ik 19 ben telt het wellicht niet als ´heel erg nostalgisch´ maar dat is het voor mij en mijn broer wel.

Van pap voor het raam die met sterretjes zwaait, naar de eerste rotjes. Toen we zelf wat mochten afsteken kregen mijn broer en ik altijd een meterpakket, terwijl pap met de vuurpijlen en ratelbanden (NL) bezig was.

Het meterpakket is vrijwel hoe dan ook nostalgisch. De mees nostalgische zijn natuurlijk met die oude logo`s, het liefst met happines, een treintje, en een spinner (met meegeleverde spijker) Die moontravelers zaten er ook nog wel eens in! Die babypijltjes in een doosje die dan achter elkaar gingen, geweldig joh!!

Nieuwe meterpakketen met hippie kleuren etc. ben ik weer minder fan van.

De kwaliteit is vaan bedroevend inderdaad, eeuwig zonder want vond die pakketten altijd erg leuk om weg te stoken.

Cat.1 actie fontijn assortiment welke jaarlijks in de maand december bij de Aldi te krijgen is presteerd echt vele malen beter dan de huidige metertjes.

Cat.1 actie fontijn assortiment welke jaarlijks in de maand december bij de Aldi te krijgen is presteerd echt vele malen beter dan de huidige metertjes.

Dat kan wel zo zijn maar de feeling die je bij die meterpakketten en hun broertjes had (bijvoorbeeld die hele New York serie in plastic zak met aan de achterzijde blauw karton waarop de NY skyline stond bedrukt) zal je er niet bij hebben.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan