Welk land met tolerantste vuurwerkwetten EN Vuurwerk met beste kwaliteits sas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kobratjeuh

VWC lid
Hoi ,

Welke landen hebben de grootste tolerantie van vuurwerk ?
Welke landen hebben de tolerantste vuurwerk wetten en mag er dus het meest actief knalsas in een vuurwerk stuk zitten... ?

Bespreek soort vuuwerk en land enzo.

Ik geef voorbeeld :

Knallers : Italie , Spanje , Polen , ...
Shells : China
Pijlen : Switserland , England , ...
Cakes : ................................... ?

En in welke soorten vuurwerk stukken zit het beste kwaliteits flash/poeder.
Ik las dat KCLO 4 Dark German beste flash is.

Vuurwerk stukken met beste kwaliteits flash denk ik : Zink , Trueno , It bom , Explod , Cobra's , Atomycs , Titanova Delova Rana Profi , Weco strijker & Piccolo Duits , The Mommoth & Toffee , Pirat Special , ...

Laatst bewerkt:
pfft, weet je hoeveel landen er in de wereld zijn?
ik denk dat niemand met zekerheid kan zeggen wat de tolerantste landen zijn wat betreft vuurwerk regeling. natuurlijk verkopen ze in een land keiharde knallers, maar mag er kwa siervuurwerk helemaal niets, en andersom.

Lünig

ps, het is Shells, niet chells.

yep idd shells haha.
Ja veel landen , veel mogelijkheden , altijd prijs , altijd prijs :p
Daarom dus dit topic om op dat onderwerp wat vat te krijgen en zo ga je dan mooi zien waar de vetste cakes , pijlen , knallers van weg komen.

Stel bijvoorbeeld , je zoekt de meest gevulde vuurpijl , en je weet via dit topic waar ze de meest gevulde vuurpijlen mogen afsteken dan kan je dan alle merken van desbetreffende land checken enzo de mooiste eruit halen bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
ooh zo! dat is nog niet eens zon gek idee; maar ik denk dat als je alle wetgeving in 'land' forums een keertje doorleest dat je er zelf een prachtige lijst van kan maken. een overzicht zeg maar, dan krijg je een lekker overzichtelijk topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan