Welk klein spul stook jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Afgelopen jaar hebben we het zo goed als met cat1 vuurwerk moeten doen. Dit jaar mogen we weer cat2 vuurwerk stoken. In beide categorieën is zeer leuk spul te koop. Wat koop jij allemaal aan klein spul en stook je dit vanaf 10:00?

Afgelopen jaar veel categorie 1 kleinspul gehad, waarvan vooral grondbloemen en knetterlinten. Komende afhaaldagen komen daar hopelijk nog wat Jumping Jacks en fonteintjes bij, waaronder de Sparky van Lesli. Leuk ding, waarvan er nu 24 op de lijst staan. Ook ga ik wat van die crackling mines meenemen.

Fonteinen vooral om dat de kleine daarvan geniet. Knetterballen en kneterlinten.

Midden december probeer ik wel alleen fonteinen zonder knetter te halen om de overlast zo min mogelijk te houden

Midden december stook ik veel cat. 1 fonteinen inderdaad.

Oudjaar zelf eigenlijk vooral old-skool-snipper-knallers! Ik vindt het als relatief jonge VWC-er (millennium baby) helemaal geweldig dat soort spul! :D

In de weken voor oud en nieuw cat1 met de kinderen, vooral fonteinen, bloemen. Op oudjaarsdag traditie getrouw carbid schieten, vanaf het middaguur. Ondertussen ook al wel wat f2 en p1 knallers tussendoor. In de avond vooral fonteinen, kleine potjes, pijlen. Maar nog steeds ben ik echt fan van olsdkool Romeinse kaarsen, babypijltjes en laserballs, blijf toch een beetje een kind. De compounds en cakeboxen komen bij mij echt pas aan het eind van de avond en om 12 uur.

Funke Geysir A, B en C, Funke Condors, Funke Höllenfeuer, Funke Wirbels, Funke bengal feuer,1000 rubine, Funke Fontänen mix, Albert neon clouds, argento laserball wirbel, Romeinse kaarsen, doos rommel van cat 1 driesprong, vooral veel grondbloemen, en andere troep wat de kids mooi vinden! Oja en van die shotgun patronen crackling mine achtig, ook wel grappig!

Crackling bullits bedoel je, van vulcan. Volgens mij heb jij zo'n beetje alles opgenoemd dat ik vergeten was :D

Normaal graai ik tijdens de verkoopdagen wat klein spul erbij, maar dit jaar heb ik maar alvast wat besteld, want er is weinig overgebleven. Dit spul komt in ieder geval:

China Red Cool Bastards
Gaoo Hammer Römisches Licht
Gaoo Hammer Single Shots
BVD Super Crackers
BVD Shising Crackers
Funke Kondor Feuerwirbel
Funke Galeras Silbervulkane
Funke Silbercracker Fontäne
Funke Höllenfeuer
Funke Feuerfalke Mix
El Gato Mariquitas
Funke Römisches Licht 10 Schuss
Vuurwerktotaal Decibull Thunderbox
Salon Roger Thunder Bomb 400
Cialfir Mega Traca 250 Picos
Bugano's

Qua klein spul vind ik het altijd wel heel leuk om te zoeken naar de bijzondere, unieke of kwalitatief goeie producten. Denk bijvoorbeeld aan de welbekende Geyser bengalen van Funke, Stinger bee van Lesli, grondbloem knal van GBV-WECO (gelukkig heb ik ze nog).

bij mij veel cat1 toch wel om overdag te stoken en nog wat phantom dingen en zeker niet te vergeten de killerbee van wolff..wat een ondergewaardeerde fontein is dat!

Ik kijk echt uit naar de volgende producten:

Funke Cuckoo fonteinen
Funke Cracke fonteinen
Phantoms van Wolff
Thunder minez van VWT

Mensen nog meer aanraders voor leuk klein stook spul?

Funke Cuckoo fonteinen
Funke Cracke fonteinen
Phantoms van Wolff
Thunder minez van VWT

The General van Wolff mogen niet ontbreken!

Verder zou ik uit nostalgisch oogpunt de bijtjes meenemen, daar dit het laatste jaar is dat deze verkocht mogen worden.

Funke Cuckoo fonteinen
Funke Cracke fonteinen
Phantoms van Wolff
Thunder minez van VWT

De Geysir Kaliber C van Funke zijn ook leuke dingen. Wreckling Shot van vuurwerktotaal of de Orc van Lesli. De laatste is nu in de aanbieding, 4 pakjes van 4 voor 4 euro dacht ik. Het is wel allemaal crackling spul :p

Funke Cuckoo fonteinen
Funke Cracke fonteinen
Phantoms van Wolff
Thunder minez van VWT

Inderdaad die cracker fontanen mix van Funke, goed spul! De Neon Clouds zijn ook leuk, en de nieuwe 3-schlag Schokker van Funke ook heel dik! Ga er nog 20 van ophalen binnenkort:biertje:

3-Stepper Zena
Geysir Kal. C Funke
Hollenfeuer Funke
Cuckoo Cuckoo Funke
Cracker Fontanen Funke
1 a 2 pakjes Wolff Twister w Bang

Wordt tijd dat ik me hier ook eens wat meer in ga verdiepen. De collectie begint redelijk vorm te krijgen, boxen/cakes/fonteinen zijn we redelijk uit. Nu wat leuk klein spul scoren, hou dit topic goed in de gaten.

jumping jacks
lady crackers
bijtjes
cracker fontanen
detonator single shots
en de laatste 3 losse thunderkings van pyro power met rode en groene voetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan