Welk klein spul stook jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar niet zoveel klein spul gestookt, maar wel een hele mooie die ik nog niet eerder heb gehad of gezien. De sparky, een kleine fontein waarna jumping jacks uitkomen. Heerlijk spul. Daarnaast nog wat titanium thunder fontains en cracker fontaine. Had wel voldoende klein spul maar eigenlijk niet aan toegekomen, volgend jaar weer een kans.

Dit jaar niet zoveel klein spul gestookt, maar wel een hele mooie die ik nog niet eerder heb gehad of gezien. De sparky, een kleine fontein waarna jumping jacks uitkomen. Heerlijk spul. Daarnaast nog wat titanium thunder fontains en cracker fontaine. Had wel voldoende klein spul maar eigenlijk niet aan toegekomen, volgend jaar weer een kans.

Klinkt goed die sparky, van welke importeur is deze? Toevallig gefilmd?

Dit jaar niet zoveel klein spul gestookt, maar wel een hele mooie die ik nog niet eerder heb gehad of gezien. De sparky, een kleine fontein waarna jumping jacks uitkomen.
Zoals de Dancing Butterfly van vroegah dus, Wie herinnert 'm zich nog?

Dit jaar diverse dingen gehaald en mijn dochter mocht voor het eerst zelf afsteken. Gaat natuurlijk niet in rap tempo dan, maar heb daar prima van kunnen genieten. Had genoeg besteld om nog een jaartje mee te doen, ook Bardarbunga fonteinen enzo, volgend jaar lekker de tijd inplannen om haar te laten stoken dus. Hoef enkele wat leuke nieuwe items erbij te kopen.

Afgelopen jaarwisseling heb ik gekozen voor diversiteit.

Op 30 december kocht ik de mad bazooka van mad dog, nog 4 Doosjes F2 Groundflower, 1X de big classic Fontains en nog een doosje thunderkong DD.

Had in bestelling staan de 5M Goldfontänen van Funke, white caiman en een doosje thunderkong DD en natuurlijk 2X F2 groundflower. En natuurlijk mocht de cuckoo cuckoo 1 en 2 niet ontbreken. En de big eruption en thiera fonteinen ook niet.

Dit jaar zelfde verhaal zelfde klein spul voor de fun in de vooravond naast wat cakes. Dezelfde producten staan ook weer op de wenslijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan