Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De afgelopen jaren ben ik steeds meer klein spul gaan stoken. Mede ook doordat het aanbod de afgelopen jaren steeds beter wordt en er een aantal producten tussen zitten die je simpelweg eens moet hebben gehad. Zo kon ik de China Boller B in 2019 echt niet laten liggen en ook de Bengalfeuer Mix kon niet ontbreken. Ook ben ik al jaren fan van de Mosquitos/Stinger Bees. Dat zijn echt geweldige dingen. Ook had ik afgelopen jaar al wat leuke nieuwe F2 artikelen in de categorie klein spul in bestelling staan, maar helaas ging dat feestje niet door.
Afgelopen jaarwisseling redelijk wat cat. 1 gestookt en ik heb dan ook alle cat. 1 artikelen van Funke gehad. De meeste vond ik zo goed, dat ik daar de volgende jaarwisseling zeker weer een doosje van wil afsteken.
Ook hebben de 3" Colour Conics van Original mij omver geblazen en die wil ik dit jaar zeker weer hebben.
Ook heb ik de afgelopen 2 jaar altijd wel een cat. 1 fakkel. Mijn voorkeur gaat uit naar de Bengal Fire Red, maar ook de Bengalfeuer Rot Blink van Nico vond ik erg goed.
Ook kwam ik per toeval nog een paar echte cracklingballen tegen (dus met losse balletjes) en dat was echt weer ouderwets genieten. Mooi hoe ze open ploppen en ik hoop er dit jaar weer aan te kunnen komen, want om er een paar tussendoor te stoken is gewoon erg leuk voor de afwisseling.