Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaar heb ik gewoon F2 gestookt hoorAfgelopen jaar hebben we het zo goed als met cat1 vuurwerk moeten doen. Dit jaar mogen we weer cat2 vuurwerk stoken. In beide categorieën is zeer leuk spul te koop. Wat koop jij allemaal aan klein spul en stook je dit vanaf 10:00?
Soms wat kleine knalcakes als dat onder klein spul valt. Ook nog een wat knetterrotjes en mines die je tot 2019 kon halen in NederlandWat koop jij allemaal aan klein spul en stook je dit vanaf 10:00?
De tornado Wirbel is her en der nog te vinden in duitsland. In nederland niets meer i.v.m niet meer importeren.Orcs vind ik erg leuk. Maar stijgtollen zijn favoriet, helaas niet zoveel (goede) meer te krijgen.
En er is een nieuwe batch onderweg naar DE als het goed is.De tornado Wirbel is her en der nog te vinden in duitsland. In nederland niets meer i.v.m niet meer importeren.
Ik ga over 2 weken naar Duitsland vlakbij Venlo de grens over.weet er iemand toevallig een winkel voor leuk cat1 vuurwerk?ff wat klein spul halen wat in Nederland niet is
Altijd 00:00 beginnen met van die Pearls. Altijd leuk als mensen denken "die kant hoeven we niet op te kijken vanavond".