Welk klein spul stook jij?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat koop jij allemaal aan klein spul en stook je dit vanaf 10:00?

Laatst bewerkt:
Ik hou sowieso van grond en klein siervuurwerk! Favoriet zijn stijgtollen, draaizonnen, autootjes, vuurwerkjes met een aparte vorm en nog meer van dat soort hebbedingetjes! In F1 ook nog steeds een aantal leuke items te vinden!

Vanaf eind sept tot eind maart stook ik regelmatig wat cat1 weg bij mooi rustig weer , er is genoeg leuks te vinden. Natuurlijk wel op een afgelegen plek om geen overlast (lees gezeik) te veroorzaken.

Vooral in DE is de Kat1 keuze prima , en eerder te vinden als NL cat1.

Tijdens de jaarwisseling geen cat1 maar zeker zat klein spul van grondbloemen tot kleine fontijnen
Bengalen en strobos t is maar net wat ik tegenkom.
Met alleen cakes en compounds is mn budget zo weg en de stookaaf snel klaar.

Heel soms kom je Kat1 ook in nl tegen
Screenshot_20250712_123637_WhatsApp.jpg

Afgelopen jaar hebben we het zo goed als met cat1 vuurwerk moeten doen. Dit jaar mogen we weer cat2 vuurwerk stoken. In beide categorieën is zeer leuk spul te koop. Wat koop jij allemaal aan klein spul en stook je dit vanaf 10:00?
Afgelopen jaar heb ik gewoon F2 gestookt hoor ;)

Vanaf 10 uur stoken zit er helaas niet in. Ik heb geen zin in gedoe en wacht dus braaf tot 18 uur. Het klein spul wat ik dan graag stook is mooie fonteinen om rustig van te genieten, stijgtollen en al dat heerlijke kleine spul van Funke zoals de Cuckoo Cuckoo, Hollenfeuer en Geisir.

Back
Bovenaan