Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Welk gevoel komt er in jou boven als de klok op 00:00 staat?
Wat is jou gevoel als het dan eindelijk 00:00 is.
Ben je blij,vrolijk,emotioneel of ben je er echt even stil van.
Laat hier weten wat jou gevoel is als het 00:00 is.
Ten eerste blijschap, de drang om vurwerk af te gaan steken, maar ook de teleurstelling. Want over 2 uur is het allemaal weer voorbij. Ook een beetje ongeduld, omdat m'n ouders eigelijk altijd eerst een flesje Champange open trekken ze naar buiten gaan om met de rest van de buurt vuurwerk af te gaan steken. En om dan in m'n eentje maar naar buiten te gaan vind ik ook een beetje flauw, omdat je toch wel wilt dat je ouders je mooie vuurwerk zien hé.
(btw, de klok komt nooit op 24:00 uur te staan, hij gaat van 23:59 naar 00:00 )
Maar dat geeft gewoon zo'n goed gevoel. Alsof je op dat moment van alles aan ken. Tenminste, dat is alleen wanneer ik een prettige dag achter de rug heb gehad. Als het een hele regenachtige dag is weet ik niet hoe mijn gevoel zou zijn op dat moment.
Je wenst iedereen een gelukkig nieuwjaar, kijkt naar buiten. En ziet het hard regen. Gadver!
ik ga altijd om kwart voor 12 ofzo, appart zitten in uiterste concentratie. en dan om vijf voor 12 ofzo vuurwerk pakken. weer gaan zitten en dan als het 12 uur is als een gek naar buiten rennen en aan een ding denken stoken,stoken,stoken!
Ik sta dan altijd te stuiteren in de woonkamer en denk schiet nou op! en bedenk me altijd wat pak ik als eerst? Plannen heeft meestal geen zin omdat ik in een opwelling bijna altijd iets anders wil stoken