Weissblinker Dahlien

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: FC30-25-7
Artikelnaam: Weissblinker Dahlien
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 21 sec.
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €38,50

weissblinker-dahlien.jpg

Zeer mooie cake maar veel te kort voor de normale verkoopprijs!

Kwaliteit kost wat dat begrijp ik maar als je 10x deze afsteekt achter elkaar ben je 350euro kwijt in nog geen 10minuten...

Hier nog een filmpje van de demo van Vuurwerkduitsland.com . Ik vond 'm erg matig eigenlijk, ik hoop dat het gewoon een slechte batch was. Dit was in 2019 dus het moet een 2018 of 2019 batch zijn geweest. Erg magere boeketten.

Hier nog een filmpje van de demo van Vuurwerkduitsland.com . Ik vond 'm erg matig eigenlijk, ik hoop dat het gewoon een slechte batch was. Dit was in 2019 dus het moet een 2018 of 2019 batch zijn geweest. Erg magere boeketten.

Als het de 2019 batch was gok ik een slechte batch. Mijn 2019 versie was vorig jaar erg goed qua burst en spreiding. Op de film van vuurwerkduitsland komen ze inderdaad erg matig over.

Vanaf 1:45 (met daarvoor andere Funke cakes ter vergelijking), zeker 50m afstand, beetje mistig en met een smartphone gefilmd.

Laatst bewerkt:
vind deze ook niet echt de topper van funke , niet slecht maar ze hebben wel beter in huis . vond de eerste batch van vuurwerktotaal massive veel beter

Back
Bovenaan