Weinig succes bij grote vuurwerkcontrole

scootflyer

VWC lid
Vanmorgen was er in het rtl nieuws een stuk over een grote verkeerscontrole bij de Duitse grens op de A12, alle voertuigen zijn van de weg gehaald en gecontroleerd op onder andere vuurwerk.

De opbrengst:
1 pakje strijkers

Filmpje

Ik vraag me af waarom ze bij de duitse grens gaan controlleren als in duitsland toch nog niks verkocht word.

Ik vraag me af waarom ze bij de duitse grens gaan controlleren als in duitsland toch nog niks verkocht word.

Dat is omdat blijkbaar (volgens het AD) veel handelaren hun vuurwerk uit het oosten van Europa halen. Dus vandaar ;)

Dat is omdat blijkbaar (volgens het AD) veel handelaren hun vuurwerk uit het oosten van Europa halen. Dus vandaar ;)

Ja en die gaan natuurlijk op die wegen dan precies daar rijden.. Ik heb echt met een brede grijns naar die reportage (die gisteren al op TV was ) zitten kijken.. Wat kunnen ze toch af en toe zo godsgruwelijk lekker te plank mis slaan.

Ja en die gaan natuurlijk op die wegen dan precies daar rijden.. Ik heb echt met een brede grijns naar die reportage (die gisteren al op TV was ) zitten kijken.. Wat kunnen ze toch af en toe zo godsgruwelijk lekker te plank mis slaan.

Zekers,
En via de andere kant van Nederland rijden vrachtwagens vol coke e.d. de grens over maar gelukkig zijn er weer 100 strijkers van de straat hahahahahahaha:p

Een hele operatie van blauwe lichten. En wat hebbe ze gevonde. Een zakje strijkers. Whahahah ech lachuh dit

Het is duidelijk dat het menens is tegenwoordig
Door midden in de nacht op de snelweg controles te houden is het duidelijk dat de Vliegende Brigade op zoek is naar de grote vissen in de rivier (lees vrachtwagens)

whahaha geweldig 1pakje strijkers whaha nouja haddne ze in ieder geval een bezigheidje in plaats van wanken op het politiebureau

Ik vind er eigenlijk weinig lachwekkends aan, eerder diep treurig...
Het is puur weggegooid belastinggeld en daarbij ook nog eens tijdverspilling van al die mensen die aangehouden zijn.
Zit regelmatig in het Buitenland voor mijn werk en zou woest worden als ik door zulke onzin te laat bij een volgende klant zou zijn.

Jongens gefeliciteerd, goed gedaan hoor. Daar gaan nou onze belasting centen naartoe:angry:

ik vind de opbrengst best wel logies .
want ieder jaar huoden ze dit soort akties
er wordt ook steedst strenger gestraft ik kan me goed voor stellen dat mensen het risico liever niet meer nemem

Back
Bovenaan