Weer geen vuurwerk bij Nijmeegse Vierdaagse.

ylke

VWC lid
NIJMEGEN - Het grote vuurwerk bij de start van de Nijmeegse Vierdaagse gaat ook dit jaar niet door.

Directeur Teddy Vrijmoet van de Vierdaagsefeesten zei dat donderdag tijdens een informatiebijeenkomst voor bewoners van de binnenstad. Volgens haar is er vanwege de werkzaamheden op de Waalkade te weinig plaats voor de vele toeschouwers. Vorig jaar gooide de onbetrouwbare staat van de damwand roet in het eten. De gemeente vond het toen een te groot risico om op de kade grote mensenmassa's toe te staan.

Het vuurwerk trok traditioneel vele tienduizenden belangstellenden.

Bron

Alweer niet, wat balen zeg! Altijd een redelijk grote show waar ik toch wel naar uit keek. Nu hopen dat het geld in het vuurwerkpotje blijft en dan hebben we volgend jaar een hele gave show!

Alweer niet, wat balen zeg! Altijd een redelijk grote show waar ik toch wel naar uit keek. Nu hopen dat het geld in het vuurwerkpotje blijft en dan hebben we volgend jaar een hele gave show!

Volgend jaar wordt het afgekeurd op een te hoge waterstand of iets dergelijks, let maar op mijn woorden.

En eigenlijk oud nieuws, dit was aan het begin van het jaar al bekend en officieel medegedeeld door de Gemeente en Organisatie. Tijdens die persconferentie is ook aangegeven dat de verwachting is dat er volgend jaar wel weer een groots vuurwerk zal zijn. Daar houden we dan maar aan vast...

Yah en dan liever niet in grootte qua kaliber maar wel in lengte van de show, resultaat een profshow van ruim 20 minuten in NL :angel:

Gewoon 3 pontons voor elkaar en een dikke breede display neerzetten.
Bunkertje voor de single shots van Bavaria plunderen.
Mooi speelgoed uit italie en spanje halen.

gaaaaaaannnnnnnnn...........

Back
Bovenaan