Wedding fireworks

moontan

VWC lid
Als je gaat trouwen en je wilt een vuurwerkshow op je bruiloft dan kan je in dit topic mooie ideëen opdoen
Het eerste flmpje is van Sky Magic Pyrotechnics Wedding Fireworks
En de prachtige muziek is van Pachelbel (Canon in D)

Die show van Parente notabene voor Mr Parente himself was echt een aanfluiting voor wat Parente eigenlijk kan.. oke het was best een grote show.. maar komaan zeg pleur er eens wat meer, heel wat meer Italiaans vuurwerk in uit eigen huis.. het ligt er vol mee in hun bunkers!

hier een bruilofts vuurwerk van Laser Fireworks die we in Belgie een tijd terug gedaan hebben, kort.. maarrr krachtig!:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fantastische show en film Jack, zo moet ie zijn.
Thema,s,kleur,tempo,finale en de ideale duur en muziek

Mooie show, maar vind het persoonlijk totaal geen bruiloft vuurwerkje afgaande op de muziek en sfeer. Dan vind ik dat ze het bij parente beter hebben gedaan. Maar dat is mijn mening.

groetjes

Mooie show, maar vind het persoonlijk totaal geen bruiloft vuurwerkje afgaande op de muziek en sfeer. Dan vind ik dat ze het bij parente beter hebben gedaan. Maar dat is mijn mening.

groetjes

klopt.. maar het vuurwerk was gewoon niet lekker op muziek.

De muziek is overigens uitgekozen in overleg met het bruidspaar. Dus voor hun paste het prima.

Die show van Parente notabene voor Mr Parente himself was echt een aanfluiting voor wat Parente eigenlijk kan.. oke het was best een grote show.. maar komaan zeg pleur er eens wat meer, heel wat meer Italiaans vuurwerk in uit eigen huis.. het ligt er vol mee in hun bunkers!
[/URL]

Nou Jack hier ben ik het nou niet echt mee eens. De show laat inderdaad niet zien wat Parente aan producten in huis heeft, maar dat moet toch niet?

De show geeft naar mijn beeld een zeer goede invulling op een broloftsvuurwerk waar de romantiek en passie centraal staat. En dat straalt deze show zeker uit!!

Dat word een dure bruiloft mocht het ooit zo ver komen....:rolleyes:

hier een bruilofts vuurwerk van Laser Fireworks die we in Belgie een tijd terug gedaan hebben, kort.. maarrr krachtig!:

movie

Opzich vind ik em prima geschoten. Leuk tempo maar ik vind het verre van romantisch om eerlijk te zijn. De muziek alleen al dat vind ik echt geen muziek voor een bruiloft. Je zou eerder aan romantische laag tempo muziek denken naar mijn mening. Maar als het bruidspaar daarvoor kiest kun je daar vrij weinig aan doen.

Back
Bovenaan