Weco Aquila

Artikelnummer: 3294
Artikelnaam: Weco Aquila
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Achtung, der Artikel Beli oder Alien ist absolut identisch mit Aquila!

16-Schuss Feuerwerks-Baterie. Silberne Kometenaufstiege mit brillanten Buketts in Rot und Grün. Jeweils mit lautem Knall. Die Auslieferung dieser Batterie kann je nach Verfügbarkeit als Alien (PyroMaXX) oder Aquila (Weco) erfolgen, der Inhalt und die Effekte sind bei beiden Ausführungen gleich.
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: 35m
Richtprijs: 4,50

film
http://www.feuerwerksvitrine.de/video/120019.mov

Laatst bewerkt:
waarom moet weco in belgië zo duur zijn? Heb er acht euro voor betaald, maarja dat betaal je voor messierpotjes ook.

misschien omdat je nog de invoerrechten erover moet betalen en dat het nog gekeurd moet worden voor de belgische wet

Bij Harry Loots is ie 8 euro inderdaad.

Bij Alpeco WAS die 6.45

Was ja, is er helaas uit bij Alpeco :sad:

Dit potje vorig jaar twee keer geschoten en vooral de enorm dikke tail viel me op bij dit potje...
Echt geweldig mooi...
Daarom dit jaar ook wat meer van inslaan...
Ook heb ik dit potje onder verschillende andere namen zien gaan en ook voor andere prijzen tot wel 2,99...
Toppertje dus dit!
:bye:

deze laatst ook meegenomen, maar wat me nou opvalt is de uitklapbare kartonnetjes op de onderkant zodat de pot goed stevig staat dit vind ik een heel goed +punt, samen met de prijs en uitwerking maakt deze pot tot een topper:D

Het verbaast mij dat er nog steeds geen reaktie na O+N is geplaatst.

Wat zijn dit toch fantastische blokkies zeg !!:)

Ik had de omgelabelde RENO van de Aldi sud (1 karton), en hiervan 6 doorgelont.
Wat een prachtige chaos was het hier !!

Niemand maar dan ook werkelijk niemand in de straat geloofde dat die dingen
slechts 2,99 hadden gekost , en al helemaal niet dat ik ze bij de Aldi had gekocht..........jaja ,zeker uit Belgie he buur, was hun reaktie !.:D

(zeer)goede burst en een prachtig boeket ook nog !!

Een NIET te evenaren prijs / kwaliteitsverhouding.

Dit geldt btw voor alle aldi blokkies .

Ergens tussen de 8x8x8 of 10x10x10cm (lxbxh). Tamelijk kleine batterijen dus met zeer goede prestaties.

Zijn deze te knallen te vergelijken met de Nitrate Cake van Original fireworks ?

Neen , maar wat verwacht je ook van een blokkie van 2,99.
neemt niet weg dat de burst zeer goed te noemen is voor zo,n low-budget potje !!!!

Grtz:bye:
mek

Ik kon deze 2 jaar geleden bij de lidl in duitsland halen maar jammer genoeg was de laatste net weggepakt dus sindsdien geen aquila(omgelabeld) meer gekocht

Er zijn gelukkig meer winkels in Duitsland dan alleen de Lidl! :D
Bij de Aldi wordt hij werd hij afgelopen jaar volgens mij ook verkocht en ook bij de Kaufland land, daar heet hij Dampfhammer. Prijs EUR 3,99

vorig jaar er ook twee van gehad. verwacht je echt niet wat er uit komt voor z'n
klein potje:shocked:
En die burts zijn echt hard.

Back
Bovenaan