Weco Aquila

Geweldige potjes dit, zeker voor die achterlijk lage prijs!

Prima artikel om een goedkoop doorlont projectje mee te maken.
4 of 6 stuks geeft al het effect alsof je een blok van 25-30 euro stookt.

gaan ze ook een beetje hoog?:rolleyes:. vroeg me dat eigenlijk wel af of gaat al het duitste vuurwerk een stukkie lager dan die dikke potten uit nl?:)

:bye:

ben slecht in meters:angel: naja zie het wel met oud en nieuw. kan der toch weinig aan veranderen he:shocked:

:bye:

Whooohw wat is alles in Duitsland goedkoop:)
Ik ging altijd naar Belgie... Maar dat doe ik nu ook niet meer.
Dit Aquila potje is echt mooi:D Maar ik heb en vraagje.
Ze zeiden altijd je kunt beter naar Belgie gaan want daar controleren ze bij de grens niet zoveel. Dat klopt. Maar is er heel veel politie als ik bijvoorbeeld 30 december naar Duitsland ga?

Dat heb je verkeerd Ollie :wink:
Aan elkaar maken is strafbaar :wink: :p
Maar als je ze met 30 man tegelijk afsteekt niet xD

Opgelet: op feuerwerk-forum.de wordt melding gemaakt van Aquila(-klonen) die tijdens recente demo's beduidend minder presteerden dan vorig jaar. Mogelijk is er bespaard op de poederinhoud; is ook een manier om prijsverhogingen te voorkomen.

Heb deze vanavond voorbij zien komen en ze waren echt steengoed. Weet niet wie er nog berichten heeft over slechtere versies dan de voorgaande jaren maar daar klopt dus echt geen ruk van.

Heb deze vanavond voorbij zien komen en ze waren echt steengoed. Weet niet wie er nog berichten heeft over slechtere versies dan de voorgaande jaren maar daar klopt dus echt geen ruk van.

Ik had er 6 van , en deze waren ook hetzelfde als voorgaande jaren.
Niks geen slechtere versie :) Gewoon de ouwe vertrouwde Aquila (Reno)

Back
Bovenaan