Website Schuurmans Vuurwerk

Schuurmans is al met de website bezig (http://www.diamond-collection.com/)
Nieuwe collectie(s) heten Imperial Collection en Shogun (maar die was er al??)

Welicht gaan ze nu dan een voledige lijn van Shogun voeren ipv enkele losse producten.

Ik ben benieuwd. Vuurwerkbestelling gaat ook op de shop zie ik. We zullen moeten afwachten. Hoop toch eindelijk eens een keer op echt goede producten en goede prijzen.

Vorige jaar werd dit alles beloofd maar het viel vies tegen in mijn ogen. Heb geen schuurmans gekocht.

Maargoed, nieuw jaar, nieuwe kansen :p

ik hoop dat ze nu eindelijk is wat doen aan de uitwerkingen. ik had gehoopt dat ze vorig jaar al hun producten beter hadden gemaakt, zeker omdat het toen ook aangekondigd werd dat ze vorig jaar hun producten aangepast hadden. dit viel mij echter zwaar tegen. hopelijk komt er dit keer wel kwaliteit uit. ik hoop dat dit een soort producten worden zoals heavy 4 van wolff. dat zijn mooie potjes voor weinig geld met mooie uitwerking. dit mis ik al een aantal jaren bij schuurmans vuurwerk. hopelijk komt er dit jaar verandering in.

Kaboom ligt eruit op de site maar ik heb al een hoop bekende namen in de Imperial collectie gezien en dat zijn omlabelingen van kaboom.

Kaboom ligt eruit op de site maar ik heb al een hoop bekende namen in de Imperial collectie gezien en dat zijn omlabelingen van kaboom.

Idd, denk het ook.

Sowieso een nieuw label. Hier een voorbeelde, een van de pakketjes :

Misschien zitten er enkele nieuwe tussen, maar het grootste gedeelte is volgensmij idd omgelabeld. Vind het persoonlijk niet zo'n denderend label. Maargoed, het gaat om de inhoud vind ik.

Idd, denk het ook.

Sowieso een nieuw label. Hier een voorbeelde, een van de pakketjes :

[URL=http://img12.imageshack.us/img12/8249/ic901.jpg]image
[/URL]

Misschien zitten er enkele nieuwe tussen, maar het grootste gedeelte is volgensmij idd omgelabeld. Vind het persoonlijk niet zo'n denderend label. Maargoed, het gaat om de inhoud vind ik.

Wij hebben contact gehad met schuurmans, daaruit kwam onder andere het volgende;

"De Kaboom serie laten wij in zijn geheel vervallen. De artikelen waren goed maar de uitstraling had niet het gewenste effect."

meer hier: Informatie over schuurmans (Vuurwerkforum)

Vorig jaar is inderdaad ook ter sprake gekomen met Wieger dat het Kaboom label niet aansloeg. Elk product met het zelfde donkere label is geen succesformule, daardoor heet Schuurmans Vuurwerk deze lijn laten vervalen en een nieuwe lijn op de markt gebracht met de betere producten van Kaboom en ook een aantal nieuw producten.

Heb nog eens gekeken op de site en hier en daar is weer wat toegevoegd. O.a. zijn er twee pijlenpaketten toegevoegd.

Verder wel even leuk om te melden; Schuurmans komt dit jaar met een megapack van de thundershock. Deze bevat 40 stuks.

Back
Bovenaan