Website Pyroshop Online

pyroshop

VWC lid
Vanaf vandaag is de website van Pyroshop online.
Hier staan al een 10 tal scherpe aanbiedingen op en de productencataloog komt binnenkort online, dit omdat wij nu nog een sterk wisselend assortiment hebben omdat wij aan het overschakelen zijn van leverancier.
Ook kunt u de nieuwe artikelen zien, waar wij binnen enkele dagen filmpjes zullen toevoegen. Voor vragen kunt u altijd een mailtje sturen via het contact formulier.

http://www.pyroshop.be

ziet er goed uit! jullie maken er wel flink werk van zeg, top!

mvg, Lünig

[edit] van dit soort dingen wordt ik echt heel blij; 'Originals Rosy Cloud 50% Korting Normaal 44 euro nu 22 euro'

Door de vele prijs/assortiment wisselingen zetten wij de prijzen op dit moment nog niet online, later zal er bekeken worden of we dit kunnen doen.

De site ziet er keurig uit, daar is werk van gemaakt
En twee aanbiedingen spreken mij aan:
De waterfall voor 20 euro en de pijlenactie Rosy Clouds.
Dit alleen al is de moeite waard om zeer binnenkort een bezoekje te komen brengen.
Hopen nu dat de overige informatie snel online komt

zo wat een aanbiedingen zeg, dat is nog lekker meegenomen. site ziet er netjes verzorgd uit, ga vooral zo door!

die brocade pine cake ziet er top uit
leuke site en goede aanbiedingen mischien maar eens gaan kijken

Mooie website, steekt goed in elkaar.
Wat Ischa al aangaf, die brocade pine ziet er goed uit:droolthum:
Ik ben benieuwd hoe de winkel eruit zal gaan zien.

Aanbiedingen
zaterdag, 03 oktober 2009 14:44
Superaanbiedingen OP=OP

Pyrostar Supervlinder 4+1 doosje gratis.
Bonbridge Break Dance 144 stuks van 10,00 nu voor 5,00
Pyrostar Bermuda's 20 stuks voor 2,50

Nog diversen aanbiedingen in de winkel vanwege laatste stuks wees er snel bij !!

Jawe en ik zijn zondag 4 oktober bij de Pyroshop langs geweest.
Toen we de winkel binnen liepen, dachten we eerst dat er nog niks te koop was, omdat de ex kiosk nog verbouwd werd.
Maar gelukkig was het gedeelte waar vroeger door Klavertje 4 vuurwerk verkocht werd wel open.

Jawe kende Pyropim nog van vroeger.
Waarvan vertel ik niet, dat zet Jawe wel in deze topic neer, als hij dat wilt.

Jawe ging gelijk al bijkletsen met Pyropim, ik heb hier niet veel van meegekregen, omdat ik erg nieuwsgierig was naar het assortiment.
Ik moet wel zeggen dat het assortiment van Pyrostar erg mooi is.
De filmpjes zijn mooi scherp en helder gefilmd, dus je ziet wel wat je koopt.

Wat viel me op aan het arsortiment?
De cakes zijn erg mooi, mooie volle effecten die wat voorstellen.
Ook de effecten van de vuurpijlen zijn mooi.
De vuurpijlen zijn nogal groot uitgevallen, nu ben ik daar een beetje cynisch over,omdat er niet meer dan 75 gram kruit de pijlen past.
Maar de effecten maken veel goed, want die zijn echt mooi.

Ik ben later weer bij de toonbank gaan staan waar Jawe en Pyropim stonden.
Pyropim had ondertussen zijn labtop er bij gepakt, waar hij de foto’s van het assortiment van Pyrostar België liet zien.
Ik moet wel toegeven dat ik een paar mooie artikelen heb gezien, zoals een cake die 5 kleinere cakes bevat, die per kleine cake geschoten wordt.
Een 6 en een 12 shots cake met spinners.
Een vlinder die 19 keer knalt, dat is weer wat anders dan een zeven klapper.
Een vlinder die 7 keer knalt.

In de winkel was het ondertussen erg druk.
Het was steeds een constante binnenkomst van klanten.
En de tijd dat wij hebben zitten praten en dat zou een uur a anderhalf uur geweest zijn, waren er al 3 artikelen uitverkocht.
Gelukkig waren die de dag er na alweer op voorraad, volgens de vriendin van Pyropim.

Ook hebben we foto’s gezien van het Nederlandse assortiment van Pyrostar.
Ook daar zitten mooie stukken vuurwerk tussen.
En voor de mensen die alleen Nederlands vuurwerk kopen, is er ook vuurwerk verkrijgbaar van Pyrostar dat in België verkocht wordt.

Dat PyroPim en zijn vriendin Klavertje vier hebben overgenomen, dat is alleen maar goed voor de vuurwerk liefhebbers.
Er is een nieuwe vuurwerk collectie te koop Baarle Hertog en dat maakt de keuze weer een stuk groter.
En met de mooie en goede artikelen houden Pyrostar en Pyropim en zijn vriendin het best wel uit in Baarle Hertog.

En ook voor de Nederlandse vuurwerk markt is Pyrostar een goede aanwinst.
Pyrostar Nederland is wel een onderdeel van Broekhof.
Maar dat is jullie wel bekend.

Mooi verhaal Gerco, zo zijn we wat meer te weten gekomen over Pyroshop en Pyrostar.
Dank je voor de moeite van het schrijven en het delen van de info met ons.
Ik mis 1 onderdeel in je verhaal: de prijzen van de producten.
Kun je daar wat meer over vertellen?

Mooi verhaal Gerco, zo zijn we wat meer te weten gekomen over Pyroshop en Pyrostar.
Dank je voor de moeite van het schrijven en het delen van de info met ons.
Ik mis 1 onderdeel in je verhaal: de prijzen van de producten.
Kun je daar wat meer over vertellen?

Die zijn zeker mooi geprijsd, er zitten uitschieters bij waarvan je denkt hoe durf je dat er voor te vragen. Maar er zitten ook weer een hoop erbij waarbij je denkt zo, dat zijn mooie prijzen.

Ziet er goed uit :D,
ik probeer er dit jaar nog langs te gaan.
Hoop dat de prijzen snel online komen,
de shop is nu even "under maintenance"
Dat word wachten :D

bye:bye:
PyroPowerZ

Wat ik mij nu iedere keer afvraag is of bepaalde produkten die nieuw zijn dan wel al het CE keurmerk hebben of verdienen. Dit i.v.m wetswijziging van komend jaar m.b.t vuurwerk. Kan mij namelijk niet indenken dat er op dit moment nog zoveel wordt geinvesteerd in nieuwe produkten wanneer deze volgend jaar weer afgekeurd zouden kunnen worden. Dus, wie kan mij hier antwoord op geven?

Bestaande producten mogen nog meerdere jaren verkocht worden.
Het CE keurmerk is komend jaar nog niet van toepassing in Belgie.

Vanaf nu kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief van pyroshop op onze website.
Hiermee wordt je op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes en aanbiedingen.

Dus meld je nu aan op www.pyroshop.be

Ik heb mij aangemeld voor de nieuwsbrief en ik kreeg daarop gelijk een bevestiging.
Kijk uit naar komende berichten.
Pyroshop kan zeer binnenkort een bezoek van Vuurwerkcrew verwachten.

Mooie overzichtelijke site,heb me ook maar meteen aangemeld.
Fijn om te zien dat Belgie weer een kwaliteitszaak rijker is.

Back
Bovenaan