Jawe en ik zijn zondag 4 oktober bij de Pyroshop langs geweest.
Toen we de winkel binnen liepen, dachten we eerst dat er nog niks te koop was, omdat de ex kiosk nog verbouwd werd.
Maar gelukkig was het gedeelte waar vroeger door Klavertje 4 vuurwerk verkocht werd wel open.
Jawe kende Pyropim nog van vroeger.
Waarvan vertel ik niet, dat zet Jawe wel in deze topic neer, als hij dat wilt.
Jawe ging gelijk al bijkletsen met Pyropim, ik heb hier niet veel van meegekregen, omdat ik erg nieuwsgierig was naar het assortiment.
Ik moet wel zeggen dat het assortiment van Pyrostar erg mooi is.
De filmpjes zijn mooi scherp en helder gefilmd, dus je ziet wel wat je koopt.
Wat viel me op aan het arsortiment?
De cakes zijn erg mooi, mooie volle effecten die wat voorstellen.
Ook de effecten van de vuurpijlen zijn mooi.
De vuurpijlen zijn nogal groot uitgevallen, nu ben ik daar een beetje cynisch over,omdat er niet meer dan 75 gram kruit de pijlen past.
Maar de effecten maken veel goed, want die zijn echt mooi.
Ik ben later weer bij de toonbank gaan staan waar Jawe en Pyropim stonden.
Pyropim had ondertussen zijn labtop er bij gepakt, waar hij de foto’s van het assortiment van Pyrostar België liet zien.
Ik moet wel toegeven dat ik een paar mooie artikelen heb gezien, zoals een cake die 5 kleinere cakes bevat, die per kleine cake geschoten wordt.
Een 6 en een 12 shots cake met spinners.
Een vlinder die 19 keer knalt, dat is weer wat anders dan een zeven klapper.
Een vlinder die 7 keer knalt.
In de winkel was het ondertussen erg druk.
Het was steeds een constante binnenkomst van klanten.
En de tijd dat wij hebben zitten praten en dat zou een uur a anderhalf uur geweest zijn, waren er al 3 artikelen uitverkocht.
Gelukkig waren die de dag er na alweer op voorraad, volgens de vriendin van Pyropim.
Ook hebben we foto’s gezien van het Nederlandse assortiment van Pyrostar.
Ook daar zitten mooie stukken vuurwerk tussen.
En voor de mensen die alleen Nederlands vuurwerk kopen, is er ook vuurwerk verkrijgbaar van Pyrostar dat in België verkocht wordt.
Dat PyroPim en zijn vriendin Klavertje vier hebben overgenomen, dat is alleen maar goed voor de vuurwerk liefhebbers.
Er is een nieuwe vuurwerk collectie te koop Baarle Hertog en dat maakt de keuze weer een stuk groter.
En met de mooie en goede artikelen houden Pyrostar en Pyropim en zijn vriendin het best wel uit in Baarle Hertog.
En ook voor de Nederlandse vuurwerk markt is Pyrostar een goede aanwinst.
Pyrostar Nederland is wel een onderdeel van Broekhof.
Maar dat is jullie wel bekend.