Website Katan Vuurwerk

moontan

VWC lid
Katan Vuurwerk heeft hun website voorzien van een nieuw update.
Het resultaat is een prachtige layout in een mooie design.

Nieuwe indeling naar consumentenvuurwerk en evenementenvuurwerk
Meer informatie over de Maxx-Line
Meer informatie over de Profi Vuurwerk lijn
Fotoreportage van Katan Vuurwerk. Het pand in Ulft en de bunkers in Emmerich
Reportage :Een dag als pyrotechnicus, hoe gaat dat allemaal?
Foto,s, video,s en informatie over vuurwerkshows.
Informatie over veiligheid en over afstanden publiek bij shows.

Lees het allemaal op:

http://www.katanvuurwerk.nl/

website ziet er goed uit, heb ook hun folder nog gekeken van afgelopen jaar deze had ik nog helemaal niet gezien maar hier zitten een aantal erg goede acties in zeg due hun hanteren, zoals oa dat fluitblok van 225 shots meen ik, waarbij je de 2e en 3e gratis erbij krijgt... daar kan je toch aarig iets leuk mee doen denk ik zo. ook de actie van voor 500 euro profi spul kopen en 250 gratis krijgen is zeer interesant om een stuk voor te rijden!

mmm, meteen mijn eerst kritiekxD als ik op de frontpage kom vind ik dit er een beetje kinderlijk uitzien:P maar als je verder gaat op de website is het wel gewoon een fijne site:D

nu alvast sparen voor die show van €3000,- voor als ik ga trouwen:P (ben pas 16, haha)

ik heb een beetje rond gevraagd op het hele terrein mag niet eens 5 miljoen kilo liggen laat staan in 2 bunkers, ik woon zelf in de buurt van emmerich.

Misschien is 5 miljoen inderdaad aan de hoge kant, maar 3 miljoen ligt er toch zeker. Als ik het goed heb heeft Katan daar 25 munitiedepots met vuurwerk liggen. Kan het mis hebben natuurlijk hoor, maar dit is wat ik erover vond.

zover mijn informatie strekt vanuit de buurt hier ligt is er totaal een vergunning voor 2,5 miljoen en is het grootste deel verhuurt aan de firma Wolff . Het totale terrein heeft ca 25 bunkers waar katan er misschien 2 van heeft.

zover mijn informatie strekt vanuit de buurt hier ligt is er totaal een vergunning voor 2,5 miljoen en is het grootste deel verhuurt aan de firma Wolff . Het totale terrein heeft ca 25 bunkers waar katan er misschien 2 van heeft.

Katan heeft 1 deel wij delen een deel met Xena de rest is Wolff.

Kom heren,

Gaan we morgen met de duimstok de boel opmeten.

Laten we wel opmerken dat er in duitsland 10.000 kilo netto NEM in de bunkers mogen liggen in de klasse 1.4S en 1.4G en 1.3G en géén 1.1G.

Er staan 25 bunkers waarvan een aantal alleen voor 1.4G en de firma wagenvoort heeft er ook zijn opslag.

Maar er komt er nog een opslag bij in de omgeving van emmerich.

Maar toch goed opgemerkt van de lezers van de website.

Kom heren,

Gaan we morgen met de duimstok de boel opmeten.

Laten we wel opmerken dat er in duitsland 10.000 kilo netto NEM in de bunkers mogen liggen in de klasse 1.4S en 1.4G en 1.3G en géén 1.1G.

Er staan 25 bunkers waarvan een aantal alleen voor 1.4G en de firma wagenvoort heeft er ook zijn opslag.

Maar er komt er nog een opslag bij in de omgeving van emmerich.

Maar toch goed opgemerkt van de lezers van de website.

Kleine nuancering, de firma Wagenvoort heeft er een klein deel van haar opslag.

Dit vind ik een mooie foto:

Vuurwerk komt in Nederland vrijwel altijd per schip (haven te Rotterdam) via een zeecontainer Nederland binnen

foto_import.jpg

Back
Bovenaan