Vuurwerkland Steenbergen

Weet iemand of de extreme salute van vuurwerktotaal binnen is gekomen bij vuurwerkland steenbergen?

Alvast bedankt, anders zoek ik even een vervanger uit:p

Weet iemand of de extreme salute van vuurwerktotaal binnen is gekomen bij vuurwerkland steenbergen?

Alvast bedankt, anders zoek ik even een vervanger uit:p

Ben ik ook benieuwd naar, heb er 6 besteld. Had wel graag de goede/nieuwe versie :)

logo_header.gif

Zat vanochtend naar Omroep Brabant te kijken, en toen vroegen ze in het nieuws naar tips.
Als je iets leuks had kon je het doormailen.
Dus ik denk, stuur een mailtje over Vuurwerkland Steenbergen, dat die morgen om 8.00 uur starten met de verkoop, en mischien wel leuk is voor hun om daar te kijken.
Kreeg net een mailtje terug dat ze morgenochtend met een cameraploeg aanwezig zijn.
Extra reclame weer voor Ramon. :D

Laatst bewerkt:
image

Zat vanochtend naar Omroep Brabant te kijken, en toen vroegen ze in het nieuws naar tips.
Als je iets leuks had kon je het doormailen.
Dus ik denk, stuur een mailtje over Vuurwerkland Steenbergen, dat die morgen om 8.00 uur starten met de verkoop, en mischien wel leuk is voor hun om daar te kijken.
Kreeg net een mailtje terug dat ze morgenochtend met een cameraploeg aanwezig zijn.
Extra reclame weer voor Ramon. :D

zo, zo Omroep Oost brabant durft het zo maar eens aan om zo vroeg naar het westen van brabant af te reizen!

Ik hoor verhalen op andere forums van dat er wachtrijen zijn van meer dan 2 uur! En dat er al flink wat artikelen uitverkocht zijn.......

Kan iemand hier iets oververtellen?

ik ben net terug en heb 3 uur staan wachten totdat ik aan de beurt was pffffft was een zooitje daar wat dat betreft slecht geregeld.

maargoed ik heb het.

wat een drukte! maar wel alles netjes geregeld.

Ben ook geinterviewd door omroep brabant, maar ik sta er niet bij :(

Kan dit ergens anders staan?

Laat inderdaad eerst even Ruben of Ramon vanavond of volgend jaar reageren voordat iedereen Steenbergen loopt te bashen. Op mijn werk is het soms ook zo druk dat iedereen loopt te klagen en dat het slecht geregeld is terwijl dit niet zo is. Natuurlijk is het niet leuk dat je 3 uur in de rij moet staan maar dan betaal je toch meer en ga je naar de lokale dealer zonder rij. Mensen vanuit heel Nederland komen naar Steenbergen. Ik vind het vrij logisch dat het dan zo druk is.

Back
Bovenaan