Exceptional
VWC lid
Ja voor mij ook, sta de 29e mooi optijd voor de deur! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand of de extreme salute van vuurwerktotaal binnen is gekomen bij vuurwerkland steenbergen?
Alvast bedankt, anders zoek ik even een vervanger uit![]()
image
Zat vanochtend naar Omroep Brabant te kijken, en toen vroegen ze in het nieuws naar tips.
Als je iets leuks had kon je het doormailen.
Dus ik denk, stuur een mailtje over Vuurwerkland Steenbergen, dat die morgen om 8.00 uur starten met de verkoop, en mischien wel leuk is voor hun om daar te kijken.
Kreeg net een mailtje terug dat ze morgenochtend met een cameraploeg aanwezig zijn.
Extra reclame weer voor Ramon.![]()
Jep, kreeg een mailtje terug dat het ze leuk leek en dat ze morgenochtend die kant op kwamen.zo, zo Omroep Oost brabant durft het zo maar eens aan om zo vroeg naar het westen van brabant af te reizen!
ik ben net terug en heb 3 uur staan wachten totdat ik aan de beurt was pffffft was een zooitje daar wat dat betreft slecht geregeld.
maargoed ik heb het.
Ik hoor verhalen op andere forums van dat er wachtrijen zijn van meer dan 2 uur! En dat er al flink wat artikelen uitverkocht zijn.......
Kan iemand hier iets oververtellen?
Waren er veel producten uitverkocht?