Webshop vuurwerk24

bassie1978

VWC lid
Naast de eigen winkel in Elten heeft vuurwerk24 ook een webshop waar men de producten kan bestellen. Deze is inmiddels online met de daarbij behorende leuke prijzen.
Ik zou zeggen: neem een kijkje!

http://www.vuurwerk24.nl/shop/index/3017

Let wel, de winkel zit in Duitsland en niet alle producten zijn goedgekeurd in Nederland. :D

Dat zijn zeker leuke prijzen! De Zink pijlen voor 50,-, 500 grammers voor maximaal 35,- en de Heron1-2-3 geen 180 maar 140 euro!

Denk dat ik de 1ste verkoop dag eens een kijkje ga nemen. Wat een prijsknallers. En is voor mij een klein eindje rijden.

Misschien dat ik zaterdag eens een kijkje ga nemen in de showroom die vanaf vrijdag open is. Zal eens vragen of ik foto's mag maken en dan plaats ik ze wel hier. Moet t weer wel meezitten om op de scooter te rijden :D

Zal er dit jaar zijn tijdens 1 van de verkoopdagen. Neem me camera dan ook wel mee om als het mag plaatjes te schieten.

tja leuk maar weet intussen niet meer wat te kiezen belgie duitsland of ned kartonvoordeel etc teveel keus,wanneer je je keuze hebt gemaakt heb je toch het idee dat je wat gemist hebt.toch bedakt voor de link:bye::bye::bye:

Ik mis een hoop filmpjes op de webshop. bijvb de zink pijlen.

Ik heb begrepen dat de filmpjes die je nog niet kunt zien zo spoedig mogelijk online komen. Ze gaan nakijken wat niet online is en dat aanvullen zodat alles te bekijken is. Ook die candles komen nog online.

Back
Bovenaan