We own the night

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 02473
Artikelnaam: We own the night
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 288
Effectomschrijving: Maximaal kaliber, maximaal gevuld, maximaal genieten! De ultieme 12-uur show.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: € 229,50
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

film 2:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele vette cakebox dit! Vind 199.50 een hoge prijs, maar wellicht met een freakactie nog wel te doen!

Heerlijk tempo vanaf de 2e helft. Ben benieuwd uit hoeveel cakes deze bestaat en wat de kruitinhoud is. Wat ik nog steeds irritant blijf vinden is dat er tijdens demo's dubbel wordt geschoten (Rubro doet dit bijv ook nog steeds). Wat mij betreft gewoon enkel zoals Royal, dan krijg je als consument het beste beeld.

Heerlijk tempo vanaf de 2e helft. Ben benieuwd uit hoeveel cakes deze bestaat en wat de kruitinhoud is. Wat ik nog steeds irritant blijf vinden is dat er tijdens demo's dubbel wordt geschoten (Rubro doet dit bijv ook nog steeds). Wat mij betreft gewoon enkel zoals Royal, dan krijg je als consument het beste beeld.

Op het plaatje lijken het 8 cakes te zijn. Dat zouden dan allemaal cakes van 36 shots zijn, ik denk dat dat klopt.

Het tegelijk schieten doen helaas heel veel importeurs nog steeds. Zeker bij dit soort snelle bakken kun je echt amper zien wat een bak doet. Jammer. Zet ze dan wat verder uit elkaar.

Ja dit is echt inderdaad een meesterlijke box. Hij ramt maar door en door...heerlijk. Idd met een mooie actie is ie te doen qua prijs. Je hebt er wel wat moois voor...

Ik vindt hetgeen je op de video ziet best teleurstellend voor 450 eu

Die cake in het midden met felle tails en blinkers is geweldig! Als die toch eens los te verkrijgen zou zijn.

Heerlijk hoe de tweede helft van deze box losgaat! Wat een tempo!

Inderdaad een mooie box, met een prima opbouw. Maar vergeet niet dat er op het filmpje € 400,00 staat weg te rammen. Voor dat geld kunnen wij wel wat mooiers wegzetten toch?

Bij een dealer demo kan ik me nog wel voorstellen dat ze het doen , bij een consumenten demo niet..
maar ik ben het helemaal met je eens.

Volgensmij zit hier de Cakebox: Silver Hero ook in. (144shots/130euro) (Zelfde lijn).

En dan heb je er nog enkele tempo cakes bij. Leuk opbouw blokje en de prijs shot verhouding is nog te doen. In ieder geval minder dan een euro per schot.

Groet.

Voor diegene die maar 1 box willen aanschaffen en 1 keer hun geld willen uit geven met o&n, en die zijn er, zou dit de ultieme box zijn!

Iedereen WOW!! Ik nah! :P Aan mooie kleurtjes,en leuke effecten onbreekt niks,eerlijk is eerlijk. Maar dit is echt een patsbak. Mag van mij,allemaal wel wat meer integer. Rammen om het rammen,is niet mijn ding.

Ziet er heel dik uit! Hou wel van het rammen! Hopelijk is die ergens een stuk goedkoper te verkrijgen want 230 euro is wel erg veel van het goeie...

200 euro voor 4000 gram.. dat is 25 euro per 500 gram. Misschien een hoop geld bij elkaar, maar per cake gezidn best eengoede prijs

Tijdens de freakacties is deze zeer bizarre en geweldige box te koop bij meerdere shops voor 140 euro.
Lijkt mij toch zeer te doen. Kruitinhoud volgens de site van Huisman-vuurwerk is 3.745 gram. Tel maar uit je winst, bijna 4 kilo kruit voor 140 euro, of 8 36-shots cakes voor 17,50 euro per stuk..

Back
Bovenaan