WCKD Warlord

Nee ok ik snap dat je er niet helemaal blij mee bent maar je bent niet geript ofzo. Vgmij kunnen de winkeliers hier niet veel aan doen omdat magnum bij veel shops niet de beloofde vervangers heeft geleverd.

Nee ok ik snap dat je er niet helemaal blij mee bent maar je bent niet geript ofzo. Vgmij kunnen de winkeliers hier niet veel aan doen omdat magnum bij veel shops niet de beloofde vervangers heeft geleverd.
En dat is echt helemaal ok ook, oprecht alle begrip voor! Maar vermeld het dan ff ergens, nu kom ik er net achter, notabene in dit topic dat ik helemaal geen wckd warlord heb :bonk:

En dat is echt helemaal ok ook, oprecht alle begrip voor! Maar vermeld het dan ff ergens, nu kom ik er net achter, notabene in dit topic dat ik helemaal geen wckd warlord heb :bonk:
Altijd ff al je bestelde zaken controleren in de winkel. Pakbonnen zeggen niets. Kijk in de tassen/dozen en zie welke cakes er in zitten.

Ik had 2 WCKD Warlords besteld en heb daar uit de Poker 6 set cakes 2 en 4 gekregen. Daar kan ik prima mee leven. Volgend jaar de kansen maar splitsen en zowel een Supercell (via Broekhoff) en een Warlord (via Magnum) bestellen. Vooruitplannen heet dat....

Ik had verspreid over 2 adressen in totaal 6 Wckd Warlords in bestelling. Op beide adressen de Broekhoff Supercell als vervanger gehad, dikke prima

4 tegelijk geschoten. Weinig van meegekregen want minstens 1 klapte op de grond. We hebben het op een rennen gezet. Ze zaten aan elkaar vast dus dat was het probleem niet

Laatst bewerkt:
Apart om die verschillende belevenissen te lezen, zag eerder in het topic ook al dat ie niet meer als vanouds is.

Had nog de Supercell van vorig jaar staan. Harde klappen en grote effecten. Top ding !

Had uit de pokerset nummer 2 gekregen als vervanging, wat een slechte cake was dat.. waardeloos ding, geen klap en klein boeketje..

Back
Bovenaan