WCKD Warlord

Magic Sunset voor gekregen. Dezelfde cake maar dan met een foeilelijk label. Het oog wil ook wat, beetje verstoppen in het muurtje dit jaar… :p

Hier ook de Supercell gekregen i.p.v. de Warlord. Ben toch wel blij dat er een omlabeling beschikbaar was voor deze cake en niet wordt vervangen door een totaal andere cake, heb dat helaas ook wel eens meegemaakt en geeft toch een nare smaak.

Wckd Warlord.jpg

Tjah, wat is dit? Deze heb ik gekregen als vervanger.. Het lijkt wel alsof ze er een ander labeltje op gehangen hebben..

Kijk eens aan, dit is de Wckd warlord zoals ik hem ken :handsup:
Ik hoop deze te krijgen, besteld bij Driesprong en heb nog geen bericht van ze gehad dus op hoop van zege
Ik heb dus ook die pokershit gekregen, zonder tekst en uitleg, met mn domme kop ging ervanuit dat ik de magic sunset of supercell zou krijgen aangezien dat op de pakbon stond heb ik er verder niet naar gekeken, niet een random cake. Ben geneigd om morgen terug te gaan om geld terug te vragen of een supercell of magic sunset, hier heb ik niet voor betaald, voel me beetje verontwaardigd.

Laatst bewerkt:
Omlabeling van ultimate city trip en zelf had ik hem ook gekregen. Weet niet helemaal waarom je daar zo pissig om wordt want het zijn gewoon goede 500 grammers

Omdat vanuit Magnum is gecommuniceerd dat er een omlabeling zou worden geleverd. Dit is ook door (mijn) winkelier bevestigd en ik zit nu ook met zo'n Poker ding opgescheept zonder dat dit in overleg is gegaan. Ik ben daar eigenlijk ook niet heel blij mee.

Omlabeling van ultimate city trip en zelf had ik hem ook gekregen. Weet niet helemaal waarom je daar zo pissig om wordt want het zijn gewoon goede 500 grammers

Omdat op de pakbon heel wat anders stond, ik snap niet dat jij niet snapt dat ik daar verontwaardigd over ben.

Op de pakbon stond Wckd warlord/supercell/sunset. Ik wist niet hoe de supercell en sunset eruit zagen, en op het label van die poker 6 staat gewoon niks vermeld, dus ik ging ervanuit dat dit een omlabeling was. Als er op de pakbon had gestaan poker 6 cake was ik teruggelopen of had ik zelf kunnen besluiten of ik deze gewild had ofniet, of op zijn minst mondeling vermelden dat ik iets anders krijg.

Back
Bovenaan