Wckd six

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0467
Artikelnaam: WCKD SIX
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1464 gram
Aantal schoten: 120 schoten
Effectomschrijving: Vernieuwd, verbeterd en nog mooier! Bizar goede cakes voor een aanbiedingsprijs!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/6
Adviesprijs: € 149,00
Winkelprijs: € 119,00
Onlineprijs: € 99,00

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

0467-WCKD-Six-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
En de afmeting is aangepast. Ze waren hoger dan dat ze breed waren (rechthoekig) en met de nieuwe veiligheidsregels is de insteek dat een cake breder dan de hoogte dient te zijn zodat deze minder makkelijk omvalt. Op de afbeelding zie je dat ze nu meer vierkant zijn i.p.v. rechthoekig.

Hele mooie set hoor! Alleen nog even afwachten of deze op tijd binnen gaat komen, daarom wachten wij nog even met toevoegen aan de shop.

Dat ziet er keurig uit qua assortiment en prijs, goed te zien dat de verbeteringen qua stabiliteit zijn doorgevoerd. Lekker stookvoer!

Hm, ik vind het nog te veel van hetzelfde. Ben wel benieuwd of deze een betere burst zullen hebben. Erg jammer dat de wckd heroes eruit gaan want die vond ik toch wat specialer.

Is er iemamd die kan bevestigen of de nieuwe batch is gekomen? In vuurwerkperdoos sub werd gemeld dat ze wckd sic gelost hebben maar kan ook oudr batch zijn...

Zojuist deze op de demo van Euregio/A.R.feurwerk in Buurse gezien.
Weet niet of het al de nieuwe versie was maar deze presteerde heel behoorlijk! Goede burst ook.

Zojuist deze op de demo van Euregio/A.R.feurwerk in Buurse gezien.
Weet niet of het al de nieuwe versie was maar deze presteerde heel behoorlijk! Goede burst ook.

Dank voor de info. Ik heb ze in bestelling staan dus dat is goed om te horen. Burst en spreiding in orde ?

Back
Bovenaan