Wc in Zutphen opgeblazen, poep spat in de rondte

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
image-6765250.jpg

ZUTPHEN - Met een enorme knal is gisteravond aan de Beethovenstraat in Zutphen een grote hoeveelheid poep in de rondte geslingerd.
Vandalen hadden met zwaar vuurwerk het mobiele toilet aan de Beethovenstraat in Zutphen opgeblazen. De poep en het wc-papier belandde op meters afstand op de parkeerplaats en de bosjes. Of de dader zelf werd geraakt is onbekend. De vernieling vond dinsdagavond plaats even voor middernacht. De eigenaar van het toilet wil de schade op de dader verhalen. Wie achter deze actie zit is echter onbekend. De politie hoopt op tips via 0900 8844

Bron

Wat een klootzakken weer he. Die gasten verdienen echt gewoon een paar jaar cel. Blijf met je poten van andermans spul af, steek vuurwerk normaal af, sloop gewoon niks en hoop dat ze gepakt worden.

Snap het werkelijk ook niet. Waar haal je de brutaliteit vandaan zeg.
Keihard straffen.

Dader zal vast in 1 van de 3 flats op de beethovenstraat wonen. Dus laat ze daar beginnen met zoeken ;)

Achterlijk volk is dat! Hoop ooit dat ik dat keer zie gebeuren
Ga er achteraan sla ze de tering in en dan bel de politie nog even dat ze hem ff kunnen ophalen

Of we pakken al zijn persoonlijke spullen en blazen we die ff op kijken hoe het dan is voor hem

Wat een smerige daad. Ik denk ook dat de dader niet ver weg woont.vast iemand die er last van had

Laatst bewerkt:
het zal (hoogstwaarschijnlijk) je zoon maar wezen, echt iets om trots op te zijn. Corrigerende tik en terug naar plaats delict sturen. zakgeld terugschroeven naar 0 en vanuit school direct naar huis voor de maand december.

Gvd wat zou ik een kutvader zijn :')

het zal (hoogstwaarschijnlijk) je zoon maar wezen, echt iets om trots op te zijn. Corrigerende tik en terug naar plaats delict sturen. zakgeld terugschroeven naar 0 en vanuit school direct naar huis voor de maand december.

Gvd wat zou ik een kutvader zijn :')

Helaas een uitstervend ras, vaders zoals jij.

Tegenwoordig beroept men zich liever op de eigen verantwoordelijkheid van de jeugd. Die kunnen toch prima met die vrijheid overweg?
Ja dat kunnen ze prima :rolleyes:, en daarom moet alles tegenwoordig dus streng gereguleerd en/of verboden worden.

Helaas een uitstervend ras, vaders zoals jij.

Tegenwoordig beroept men zich liever op de eigen verantwoordelijkheid van de jeugd. Die kunnen toch prima met die vrijheid overweg?
Ja dat kunnen ze prima :rolleyes:, en daarom moet alles tegenwoordig dus streng gereguleerd en/of verboden worden.

Als het mijn kind was had hij maar één eigen verantwoordelijkheid: alle zooi zelf weer schoonmaken. Met een tandenborstel.

wat een lol weer.. Hersenloos gedrag. Blaas dan lekker je eigen spul op. Hier vorige week ook de brievenbus bij het hek opgeblazen. Helaas niet gezien door wie, indien wel dan had ik ze niet eerder laten gaan dan totdat ieder stukje weer terug gelijmd was.

Back
Bovenaan