Wat zou een gemeente voor een show kunnen betekenen?

Dat doet er in mijn ogen niet echt toe, het was meer op aandringen van de mensen die vorig jaar zijn geweest. Dit was mijn 6e show en word elk jaar weer beter bezocht.

(geschreven vanaf zijn nieuwe Macbook Pro).

Hahaha :D

"Dat doet er niet echt toe", maar ondertussen wel mooi berichten dat de post is geschreven van een nieuwe Macbook Pro. 1000+ euro dus.

Als er inderdaad zo'n 700 mensen aanwezig waren is een donatie van 1000+ euro nog niet eens zo gek.
Dat doe je goed moet ik je nageven, want zo doet het minder pijn in the pocket.

Enig nadeel is dat je er door dat fakkelen maar zelf weinig van meekrijgt.

Zou het trouwens niet mogelijk zijn om met de harde kern van ons vuurwerkliefhebbers met z'n alle een paar tientjes per persoon in te leggen en dan met een bedrijf een dikke (voor Nederlandse begrippen) mascleta nocturna te organiseren ergens in midden nederland? Een freak-show :p ?

En dan niet op oud&nieuw maar gewoon ergens in de zomer ofzo?

Is al zo vaak geopperd en ook al eens geprobeerd, maar meer dan leuke ideeën is er nog nooit van gekomen.

Is al zo vaak geopperd en ook al eens geprobeerd, maar meer dan leuke ideeën is er nog nooit van gekomen.

Tja ik zit er zo over na te denken, maar het lastige is om van te voren in te schatten hoeveel geld je daadwerkelijk op kunt halen voor zo iets, ik ben bang dat dit namelijk nog wel eens tegen kan vallen. En dan zit je met een paar honderd euro, kun je geen mooie show mee maken, en dan moet je alles weer afblazen en iedereen zijn geld terug geven enzo. Denk dat dat misschien wel de reden is dat het nog niet echt geprobeerd is.

Misschien eerst met een aantal freaks onderzoeken wat de kosten zijn en dan verder plannen. Ik ben zeker voor en als er hulp nodig is qua onderzoek en mogelijkheden help ik waar ik kan/ nodig ben.

Kan een te gekke ervaring worden!!

Een Valenciaans bedrijf hierheen halen heb je denk ik al snel 10.000 euro nodig. Dat is best veel.

Ja inderdaad daarom dus, zou ook veel papierwerk en gezeur op logistiek gebied worden aangezien drie kwart van het vuurwerk dan 1.1G zal zijn.

Maar we zouden toch ook met original wat kunnen proberen?

Verzekering?
Veiligheidsafstanden?
Kiwa-certificaat?
Opleiding?
ADR?
Werkplan?
Vergunning?
Afzetting?
Bewaking?
Blussers?

Komt wat bij kijken!

Als je een bedrijf zover krijgt om op hun naam een aanvraag te doen ben je al heel ver.
Je hebt maar 1 iemand nodig met Kiwa certificaat, ik heb er zelfs 1 dus dat is opgelost. Helpers van van 18 en ouder met een gezond verstand wordt alleen een probleem.

Back
Bovenaan