Wat zijn de regels bij slecht weer?

Gewoon doen, zal denk in de avonden na oud en nieuw nog veel de lucht ingaan als het echt stormt met de jaarwisseling.

Ik vind het niet kunnen. Mensen en vooral dieren houden rekening met de legale stooktijden. M'n buuv vertrekt dan bv speciaal met de hond om mij de ruimte te geven en de hond de stress te besparen. Andere buren blijven binnen om hem te kalmeren.
Dieren zijn zich niet bewust ervan, en dat is 't m nou net. Dat zij bij baasjes terecht komen die honden voor zichzelf nemen als poekiepoekie of ding om macht over uit te oefenen en zich beter te voelen, maar ze niet normaal kunnen opvoeden, kunnen die honden niks aan doen. Dieren boven mensen, altijd. Dat je de aandacht van mensen zo trekt, lijkt me ook niet nuttig.

Laatst bewerkt:
Oud & nieuw 2019/2020
Was het weer slecht erg veel smok zag daar door mijn vuurwerk stuk minder in de lucht.
Had dat jaar 5 grote cake/compounds.
Ben toen gestopt met afsteken.

Oud & Nieuw 2020/2021 was er een vuurwerk verbod maar ik had gelukkig nog mijn 5 cake/compounds.

Plan B heb ik nog de optie dat ik binnen 10 min in Duitsland ben en daar mag je vanaf 31ste 18 uur tot 1 Jan 24 uur vuurwerk afsteken.

Back
Bovenaan