Wat zijn de criteria dit jaar voor jouw aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
- Kwaliteit van de effecten
- Soort effecten (smaak)
- Of het wat toevoegt op de bestaande collectie, al wil dat niet altijd een afweging zijn bij echt goede producten

En uiteraard de prijs. Ik probeer wel zoveel mogelijk in acties te kopen. Voor echt unieke producten die ik persé wil hebben maak ik soms een uitzondering. Al betaal ik eigenlijk nergens de hoofdprijs voor.

Mijn criteria zijn hetzelfde als alle andere jaren:
- Producten moeten er goed/leuk uitzien op (straat-)filmpjes
- Gevarieerde effecten in mijn collectie
- Ik moet het product de prijs waard vinden.

Eddy.

Criteria:
Lekker tempo, mooie kleuren, goede burst, goede spreiding en diversiteit in m'n collectie. En natuurlijk dingen die mij direct aanspreken qua effect omdat ze uniek of zeldzaam zijn.

Criteria:
Lekker tempo, mooie kleuren, goede burst, goede spreiding en diversiteit in m'n collectie. En natuurlijk dingen die mij direct aanspreken qua effect omdat ze uniek of zeldzaam zijn.
Dit dus! Enigste wat ik hier aan kan toevoegen is de prijs, deze speelt ook nog een rol.

Criteria:

Goede kwaliteit, mooie felle kleuren, prijs die me aanstaat voor wat het geeft, speciale effecten hoeven niet zo van mij.

Dit dus! Enigste wat ik hier aan kan toevoegen is de prijs, deze speelt ook nog een rol.
De prijs is inderdaad ook nog wel een criterium al staat die redelijk ver onderaan omdat ik toch vooral kwaliteit boven kwantiteit stel. Dat wil niet zeggen dat ik alles wat ik mooi vind ongeacht de prijs koop, de prijs- kwaliteitverhouding moet voor mijn gevoel wel kloppen.

Kwaliteit staat bovenaan maar de prijs moet schappelijk blijven, stel voor mijzelf wel grenzen aan wat een cake of compound mag kosten, cakes bijv max €30 alles daarboven krijg ik erg veel twijfel van en voelt niet goed tov van wat je ervoor krijgt
Helaas wordt het wel steeds moeilijker voor dat maximale bedrag, een 25sh 30mm is al erg schaars voor dat bedrag.

Dus al met al ga ik niet meer voor zoveel mogelijk spullen waarvan de helft maar net vooravond spul is, liever iets minder maar wel tof en top spul.
Zie graag wat speciale effecten (voor zover dat gaat in consu)

Maanden geleden besteld in de uitverkoop, prijs kwaliteit moet uiteraard wel een beetje in verhouding zijn. Maar ik kijk eigenlijk vooral naar cakes/compounds die ik graag nog eens wil schieten.
Daarbij ben ik nu wel rood en groen moe, blinkers zijn opzich nog wel leuk maar ik probeer wel variatie erin te houden. Ieder jaar probeer ik bijvoorbeeld spinner cakes te kopen en een crackling compound, verder uiteraard ook iets met kleur, en wat zeker niet mag ontbreken een rauw huiler cake.

Als je op tijd besteld of in de uitverkoop, kan je nog wel eens n compound 30mm meepakken voor ergens rond de 100 euro en dat vind ik wel netjes.
Voorkeur ging de afgelopen jaren wel uit naar 30mm, ik vind vooral de burst gaaf bij zulke boxen. Zo iets als een mega blok 20mm zal ik zo snel niet kopen, ik zie liever een langzame box met flinke burst dan een snelle pruttel blok.

Product wat ik bijvoorbeeld heel mooi vind is, fire festival maar die is bijna overal zo ontzettend duur voor wat je krijgt dat ik hem nooit koop.
Verder in de voorverkoop, probeer ik nog wat leuks erbij te doen hoeft niet per se een nieuw product te zijn.

Zo als velen kwaliteit boven kwantiteit. Een paar zorgvuldige toppers uitzoeken om los te schieten en verder bedenken wat er in de show moet. Op basis van die lijst kijken wat er voor een goede prijs te krijgen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan