Wat zijn de betere compacte compounds?

Waltr

VWC lid
Voor aankomend oud en nieuw (hopelijk) ben ik me een beetje aan het focussen op de wat kleinere doosjes met desondanks een hele goede uitwerking/burst.

Bekend voorbeeld daarvan is bv de bekende full assault maar sinds dit jaar nu ook bv de nieuwe crazy cyclone.

Weten jullie toevallig meer van deze pareltjes die wat handzamer zijn maar toch lekker mee kunnen komen met oud en nieuw?

Weet niet of hij los verkrijgbaar is of komt; maar de mystery deal van outlet, de 100 shots cafferata box was mooi compact en toch heel dik.

Crash box, goldbomber van funke, thermal jewels sowieso ook

Atlantis Lion, Killer Mutant, Gracefulness zijn qua compacte blokjes mij het meeste bijgebleven.

Iskra Szakal echt een toppertje, compleet showtje en nog beste klappen die ze uit 20mm persen

Walhalla Magic van Mania, zelf niet gehad maar zo te zien wel een mooie bak. The Revenge van Bonbridge (omlabeling Sidewinder van Broekhoff), is ook een goeie bak!

De Urban van FWS. Ik hoor en lees daar helemaal niks over hier op het forum, maar dat is toch echt een lekker blokje hoor. 100 shots 25mm met veel kleur. Burst en uitwerking meer dan prima.

De Full Throttle van Wolff vond ik geweldig. En de Ignition Blast van Broekhoff was verrassend goed. 20mm dus vrij kleine effecten, maar het tempo en de whistle spinners maken deze box.

Back
Bovenaan