Wat zie jij het liefst in een fonteinenpakket?

Wat zie jij het liefst in een fonteinenpakket?

• Veel fonteinen van mindere kwaliteit en een lagere prijs

Stemmen: 18 15,3%
  • Minder fonteinen van goede kwaliteit en een hogere prijs

Stemmen: 29 24,6%
  • Veel fonteinen van goede kwaliteit en een hoge prijs

Stemmen: 22 18,6%
  • Losse fonteinen kopen is de beste optie i.p.v. een fonteinpakket

Stemmen: 49 41,5%

• Totaal stemmers
    118

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Via deze poll willen wij graag te weten komen wat jullie vinden van de vuurwerkpakketten welke worden aangeboden.
Er zijn tal van vuurwerkpakketten te verkrijgen met alleen fonteinen, alleen cakes, alleen pijlen, maar ook veel combinaties van alles. Wij willen weleens te weten komen wat jullie nou precies voor een pakketten waarderen, wil je duurdere pakketten die wel vol kwaliteit zitten en minder artikelen bevatten of wil je juist veel vuurwerk voor weinig geld waarbij de kwaliteit ook minder zal zijn? Hiervoor hebben wij meerdere polls gemaakt, deze poll gaat over de pakketten met alleen fonteinen, laat je stem en mening horen.
Ook de importeurs zijn benieuwd naar de meningen van vuurwerkliefhebbers, wij hebben vaak een andere kijk op de zaak en kunnen bijdragen aan een verandering en/of verbetering van dergelijke onderwerpen.

In de poll staat daarom de algemene vraag centraal; Wat zie jij het liefst in een fonteinenpakket?
Met jullie stemmen weten wij daar dus een beeld van te schetsen, maar liever lezen wij nog meer dan dat, wij willen graag een beargumentatie van jouw keuze, waarom heb je het antwoord gekozen? Enkele voorbeelden van punten die wij graag zouden willen lezen in een reactie zijn;

- wat zijn de positieve en/of negatieve punten van jouw keuze?
- wat denk jij dat de gemiddelde consument wilt, vermeld jouw kijk er eens op.
- wat is het maximale bedrag wat voor fonteinpakketten gevraagd mag worden en waarom?

Schroom niet om te antwoorden, wees ook zeker eerlijk in jouw mening, niemand word ergens op afgerekend, ieder zijn mening is even belangrijk.

Wij danken jullie alvast hartelijk voor de medewerking, de uitslagen worden doorgespeeld aan importeurs en wellicht ook detaillisten.
Met vriendelijke groet,

Vuurwerkcrew.nl

Ik koop het liefst losse fonteinen zodat ik zekerheid heb van wat ik koop. Ik hoef nooit veel fonteinen, maar wel een paar, en dan wil ik niet van de gehele inhoud van een pakket hoeven uit te gaan, maar zelf een gerichte keus kunnen maken.

Eigelijk het zelfde als met het vuurwerkpakketten pakket. Zit meestal prullaria in. Grote potten weinig inhoud. Heb dit jaar ook alle losse fontijnen gekocht en deze waren stuk voor stuk mooi. Kost mischien 10/20 euro meer maar zekker zijn geld waard.

ik heb gekozen voor: Minder fonteinen van goede kwaliteit en een hogere prijs

Ik vind deze poll heel erg moeilijk het ligt er echt aan welk pakket!
Ik heb het zoiezo niet zo heel erg op fonteinen en wat ik heb gekocht waren losse fonteinen, maar soms een fonteinenpakketje erbij lijk me wel leuk voor in de vooravond, maar meestal vind ik die paar fonteintjes in een leuk extra pakketje wel genoeg:p

Losse fontijnen, met een echt speciaal effect!
Harde fluiters, lange duur, veel verschillende kleuren en hoog vuur is mijn eis. Ik heb liever 1 zo'n fontein voor 25 euro dan 3 mindere fonteinen (die nog steeds goed zijn) voor 30 euro.
:bye:

Losse fontijnen, met een echt speciaal effect!
Harde fluiters, lange duur, veel verschillende kleuren en hoog vuur is mijn eis. Ik heb liever 1 zo'n fontein voor 25 euro dan 3 mindere fonteinen (die nog steeds goed zijn) voor 30 euro.
:bye:

Ik heb dezelfde mening als Invader.
Mijn voorkeur gaat uit naar een speciale fontein.
Met een lange duur, die hoog en breed spuit, en met een scala aan kleuren/effecten.
En dan mag die best wel wat meer kosten.
Vind ik nog altijd beter dan die kleine fonteintjes die snel zijn afgelopen en waar er 6 van in een pakketje zitten.

Ik koop het liefste losse fonteinen. Vroeger had je veel goede fonteinen, tegenwoordig zijn de meeste fonteinen te duur voor wat je krijgt. Zeker als ze in een pakket zitten.

Vandaar dat ik liever diverse kleine fonteintjes en goedkope klein assortimentjes koop om overdags en in de avond mee te spelen aangevuld met enkele grotere betere fonteinen. Maar eerlijk gezegd, was het vroeger qua fonteinen gewoon veel beter. Veel meer keuze en veel diversere prijzen en verschil in kwaliteit.

Ik moet zeggen, ik denk met weemoed terug aan de collectie fonteinen van Skyline een jaar of 6/7 terug. En ook de Never Never Land va Royal class was heel leuk voor het geld. En wat te denken van de diversiteit in gekke fonteintjes in vormen van kikkers, waaiers, pagode etc? Nee, tegenwoordig boeien fonteinen mij niet veel meer als ik terugdenk aan de goede oude tijd.

Minder fonteinen met kwaliteit in plaats van kwantiteit. Fonteinen zijn bij langer na niet zo spektaculair als batterijen en daarom ook eentonig na een aantal. Ik zie liever wat langere fonteinen en het liefst met afwisseling dan tientallen fonteinen van 15 seconden.

Veel fonteinen van mindere kwaliteit en een lagere prijs heb ik gekozen ik koop altijd zoon chinese pakketje vind ik erg leuk altijd wel veel plezier mee.:bye:

Koop mijn fonteinen gewoon altijd los. Koop er namelijk altijd maar zo'n 3 à 4. Per fontein geef ik wel maximaal zo'n € 10 uit. Heb je geen top fonteinen weliswaar maar ik heb al een paar hele mooie gehad intussen en het is genoeg voor mij.

Ik heb liever 2 supermooie fonteinen die duurder zijn dan 20 fonteinen van slechte kwaliteit voor bijvoorbeeld 5 euro. Ik merk aan mezelf dat hoe ouder ik word dat de kwaliteit meer een rol gaat spelen en de prijs niet echt. En ja aan goede kwaliteit hangt nu eenmaal een prijskaartje die IK er graag voor over heb.

Mij zie je ook nooit een pakket kopen. Geen fonteinenpakket, geen knalpakket:bonk: en ook geen sierpakket. Ik koop altijd alles los, zodat ik ook weet wat ik gekocht heb. Die kant en klare paketten zijn vaak nogal een verassing wat je nu echt krijgt voor je geld.

2 of 3 jaar geleden heb ik mij dit pakket aangeschaft.
M4100004.JPG

Naah echt om te huilen gewoon. Voor zoiets leg je 150 euro neer. Echt alleen maar gare fonteintjes van 20 centimeter hoog. Een keer en nooit weer. Ik bestel nu alleen maar losse potten omdat geld voor mij niet echt meer een rol speelt. Ik werk nu fulltime en ik woon nog thuis. Dan houdt je echt veel geld over. :p

TIPAls je het thuis goed kan uithouden blijf dan zo lang mogelijk bij je ouders. Dit is echt het goedkoopste.:p

Vroeger toen ik nog klein was had ik liever ook 2000 rotjes omdat je dan "veel" vuurwerk had. Ik heb nu liever minder vuurwerk voor meer geld, omdat het vaak mooier is.

Laatst bewerkt:
ik heb gekozen voor minder fonteinen met goede kwaliteit.
waarom ? ik koop meestal geen foteinen om dat ik van lucht vuurwerk hou
maar als ik fonteinen wil .wil ik wel goeie die lekker lang en mooi hoog spuit :D

ik ga voor losse fontijnen. omdat ik altijd voor dat ik cakes ga afsteken. een mooie fontijn als opening gebruik. de fontijn moet wel iets hebben. dus niet eentje die alleen hoog spuit. ik hou er van als fontijnen veel kleur hebben. en als effecten zie ik graag: crackling, colour changing, comets,enz. en een goede fontijn mag bij mij max 15 euro kosten.

Ik neem meestal een goedkoop fontijnenpakketje om in de avond wat te klooien een dan 1 of 2 goede voor 12 uur. Blijf het toch altijd leuk vinden om als het net donker wordt ook al wat af te steken en heb het budget er niet voor (over) om dan al duur vuurwerk af te steken. Dan is zo'n meterpakketje (om maar wat te noemen) ideaal.

ik heb gekozen voor meer fonteinen van mindere kwaliteit, puur om het stookplezier te verhogen. fonteintje uit, volgende fonteintje

Der moet wel wat effecten zijn, maar eerlijk gezecht, boeit het me niet hoe de kwaliteit is, zolang er maar veel in zit en weinig kost.

Ten eerste vind ik belangrijk de hoogte van de fontijn daarna het effect en dan de tijdsduur, eigenlijk zou dit allemaal in 1 fontijn moeten zitten ... Zou je hier een pakket van hebben graag, dan zou ik er meer voor over hebben, denk het alleen niet.
Dus dan maar losse van betere kwaliteit.

fontijnen zijn meestal gewoon leuk voor overdag ofzo
maakt niet zo veel uit een leuk pakket voor 20euro zou goed doen :)

Back
Bovenaan