Wat willen jullie zien in een vuurwerkshow?

Wat willen jullie zien in een vuurwerkshow?

• veel verschillende kleuren en weinig knal

Stemmen: 1 3,0%
  • veel harde knallen en weinig sier

Stemmen: 1 3,0%
  • combinatie van knal en sier

Stemmen: 6 18,2%
  • combinatie van knal,sier,candle's etc.

Stemmen: 22 66,7%
  • een pyromusical

Stemmen: 3 9,1%

• Totaal stemmers
    33

hardcore0438

VWC lid
Wij houden een sectorwerkstuk over vuurwerk(bedrijven). nou willen wij ook een enquete houden over wat jullie in een show willen zien.
nu kunnen jullie kiezen uit:
1: veel verschillende kleuren en weinig knal
2: veel harde knallen en weinig sier
3: combinatie van knal en sier
4: combinatie van knal,sier,candle's etc.
5: een pyromusical

hopelijk vullen zo veel moelijk mensen deze enquete in, het zal zeker gebruikt worden in het werkstuk
gelieve de enquete boven aan de pagina invullen!

Van alles wat maar goed op elkaar afgestemd en netjes in themas geschoten die word afgesloten met een snoeiharde salute finale. Eingelijk wil ik gewoon dat een show eruit ziet hoe ze deze schieten in zuid-europa!

Leuk topic en mijn dank daarvoor en uiteraard succes met het maken van het sectorwerkstuk.. Wel wil ik nog even vermelden dat ik nog een mogelijkheid mis in deze enquete, namelijk een optie 5 : een show met alles erin en daarnaast geschoten op muziek.
Mocht je dit wat vinden dan passen wij dit topic graag voor je aan.

Leuk topic en mijn dank daarvoor en uiteraard succes met het maken van het sectorwerkstuk.. Wel wil ik nog even vermelden dat ik nog een mogelijkheid mis in deze enquete, namelijk een optie 5 : een show met alles erin en daarnaast geschoten op muziek.
Mocht je dit wat vinden dan passen wij dit topic graag voor je aan.

oja helemaal vergeten!als je dat zou willen aanpassen zou dat helemaal top zijn

Hoewel ik graag optie 5 zou zien, is dit wel erg duur denk ik doordat het op elkaar afgestemd moet worden en dus onhaalbaar voor de meeste importeurs / dealers.

Het liefst zou ik een beetje van alles zien, maar wel van 2 á 3 plekken geschoten.

Ik heb gekozen voor een pyromusical. Ik vind het echt vet als een show op muziek wordt geschoten, maar er moet wel een goede finale zijn. Dat dan weer het liefst zonder muziek omdat je hem dan net iets langer kan maken.

Gekozen voor een combinatie van alles (sier knal candle's etc).
Dit omdat ik graag alles gecombineerd zie,of in stappen.
Dan had ik natuurlijk ook voor een pyromusical kunnen kiezen. Maar dit heb ik niet gedaan omdat als het geheel of een deel van het geheel (muziek of vuurwerk) Je nie pakt, er snel een grote ergenis ontstaat. Plus dat het geheel ook nog eens perfect uitgevoerd moet zijn.
En natuurlijk succes met je werkstuk!

Back
Bovenaan