Wat voor klein vuurwerk nemen jullie mee ?

Kung fu pakket 1x110 €5
Kanonslag shising 6x200 €6
Sparky 2x1 €2
Romeinse kaarsen 12x1 €1
Zevenklapper 4x1 €1,50
Babypijl knal 1x144 €1,60
Babypijl fluit 1x144 €2,50

En nog een meterpakket maar dat valt denk ik niet onder klein vuurwerk.

Nederlands:

36 grondbloemen €2.00
180 Thunder kanonslagen €3.00
100 babypijltjes €2.00
2 mitrailleur matjes €2.00
6 flower thunders €4.00
3 bengaalse fakkels van de Hema voor €3.00 :)

Duits:

een sierpakket van €7.00:
2 romeinse kaarsen
12 meteorietjes
10 zevenklappers
3 enorme libellen die als een UFO de lucht in gaan
f*cking veel fonteinen
4 chinaböller D (die grote)
20 weco strijkers

12 kubische kanonslagen €4.00

helios sterretjes

2 Reno 16 schuss batterij van €3.00 per stuk
1x toronto €9.00

Laatst bewerkt:
3 pakjes thunder smoke
1 pak romeinse kaarsen 25 schots
1 doos 3up pijlen
1 pakje thunderpipe
3 pakjes ultra bomb (royal)
1 meterpakket (vuurwerkland)

Dit jaar:
40 thunderkings van Vulcan
iets van 600 rotjes verschillende merken.
wat doosjes tolletjes
maybe wat knalpijlen
bijtjes
Waarschijnlijk nog veel meer ik zie in de folders sowieso wel meer leuk spul

Dit jaar:
40 thunderkings van Vulcan
iets van 600 rotjes verschillende merken.
wat doosjes tolletjes
maybe wat knalpijlen
bijtjes
Waarschijnlijk nog veel meer ik zie in de folders sowieso wel meer leuk spul

ook wat luchthuilers denk ik, weco bied ze dit jaar per pakkie van 100 stuks aan, ik denk toch om het babypijl gevoel terug te krijgen

Ik vroeg mij af of er hier nog mensen zijn van de oude garde die met klein vuurwerk aan de gang gaan met oud jaar.ik bedoel jumping jacks of kleine matjes etc en zo ja wat voor spul.

Ik vroeg mij af of er hier nog mensen zijn van de oude garde die met klein vuurwerk aan de gang gaan met oud jaar.ik bedoel jumping jacks of kleine matjes etc en zo ja wat voor spul.

Dit jaar heb ik een matje van 500, doorlontprojectje met singleshots en een cat.1 projectje bestaande uit knetterlinten en fonteintjes!

Dit jaar heb ik een matje van 500, doorlontprojectje met singleshots en een cat.1 projectje bestaande uit knetterlinten en fonteintjes!

Leuk al moet ik zeggen dat ik cat1 toch te beperkt vind dus ik ga voor klein knal liefst met effect daar licht ineens mijn interesse old skool knal en de nieuwe knal smoke etc.

Stook nog wel wat klein spul zoals singleshots,crackling ballen,grondbloemen,cracklinglint,fonteinen en
kleine pijlen. :p

ik heb een week geleden bij de aldi twee pakketjes cat1 gekocht .
daar wil als het donker word toch een beetje mee beginnen .
voor de rest wil ik die fonteintjes ook eens gaan vergelijken met die uit een meter pakker .
want ik vind die fonteintjes uit het aldi pakket super goed doen .
tja verder heb ik nog wat singel shots gekocht en wat knal vuurwerk .
tja en dat was het denk ik wel .

Cat1 pakketjes, matjes 90 shots, kleine missle bases, knetterlinten, fontijntjes,singleshots en dat soort spul. Vroeger begonnen we al 3 dagen van te voren met vele sloffen astronauten, maar dat tijdperk is helaas voorbij, merk ik hier ook onder de jonge jeugd.

Cat1 pakketjes, matjes 90 shots, kleine missle bases, knetterlinten, fontijntjes,singleshots en dat soort spul. Vroeger begonnen we al 3 dagen van te voren met vele sloffen astronauten, maar dat tijdperk is helaas voorbij, merk ik hier ook onder de jonge jeugd.

Geweldige tijd was dat inderdaad vroegah.

Geweldige tijd was dat inderdaad vroegah.

Ik weet niet maar ik mis het toch ik doe mijn best maar kom tocht niet in de buurt van de beleving van toen bah.jammer dat bij het volwassen zijn het ook betekent dat het gevoels niveau afneemt (altans bij mij)zucht:sad:

Ik weet niet maar ik mis het toch ik doe mijn best maar kom tocht niet in de buurt van de beleving van toen bah.jammer dat bij het volwassen zijn het ook betekent dat het gevoels niveau afneemt (altans bij mij)zucht:sad:

Ja worden ook een dagje ouder hea :p vroeger als kind maakte je ook nergens zorgen over gewoon heel de dag losgaan.

Hallo,

Wat ik voor dit jaar heb:
1 karton Black Burst (thunderkings) 36 pakjes en meer niet.
koste me 4,50 per pakjes, en vorig jaar 2,95 maarja...
Dit wordt dus 180 thunderkings stoken!

Back
Bovenaan