Wat voor klein vuurwerk nemen jullie mee ?

rotjes black spanisch crackers (die legale) black thunder shock babypijltjes matjes en als ik ze ga kopen (weet nog niet zekur) wondertollen

asian thunders , asian thunder rockets, chooet mega shock
beetje rotjes babypijl fluit. grondbloem knal (original fireworks) ik hou niet van jumping jacks xd
:D

Een slof shising crackers, ultra bomb kanonslagen (4 doosjes à 12 stuks), jumping jacks, knal en crackling babypijltjes, luchthuilers, Black Spanish Crackers (legaal), flying bees, crackling balls en grondbloemen met knal :p. Daar pak ik dan nog wat Big Thunders (zelfde als Asian Thunder, Shock) bij. Kan niet wachten! :D

Dit jaar heb ik een stuk meer klein vuurwerk gekocht en het siervuurwerk beperkt. :p

5x Kanonslagen 200 stuks
2x Babypijl Fluit 100 stuks
Babypijl knetter 100 stuks
210 Single Shots (Asian Thunder, Thunder Shocks)
1x Silver Thunder 18 stuks
1x Silver Thunder 5 stuks
1x Grondbloem Knal 40 stuks
4x Romeinse kaarsen 10 stuks
2x Crackling Balls
2x Bijtjes

Ik heb dit jaar
10 pakjes babypijl crackling
1 karton kanonslagen (2000 stuks)
3 pakjes grondbloemen (36 stuks p.p.)
2 pakjes Jumping Jacks (12 P.P.)
3 pakken meter single shot (24 stuks)
Dit heb ik een weekje geleden besteld hoor!

Beijing 1
thunderking meter 12
bomba 3
binkie 72
happy wonder 30
screamer king 18
minitronix 18
crackling balls 30
multi thunder king 8
lady cracker overdoos.
pillicracker 1
bumble bee 4
glorius 1
bee's 2
vulcanix 1
Thunder 1 2
howling wolff 1
kanonslag 24
cruise rocket 36

Meterpakketje
Extreme bang rockets
Cruise rockets
Asian thunderkings
Knalblokjes
Fluitblokjes
En ik steek altijd overdag ookal wat goedkoop sier af.
Misschien nog een pakje grondbloemen bijhalen de 29ste, dat is altijd wel leuk.

Heb altijd het gebruikelijke, kanonslagen, grondbloemen, fluitpijltjes, word wel ieder jaar steeds minder, want ga hoofdzakelijk alleen nog maar voor het siervuurwerk. Wel heb ik dit jaar een karton thunderking besteld, omdat ik die voor een wel heel mooi prijsje kon kopen (63,99).

158 single shots verschillende merken
ghost light 12x4=48 (blinqs)
kanonslag 200x5=1k
romeinse kaars 10 shot 12x10=120
liliput 144x1=144
raketbatterij 25 schot 4x6=24

voor ongeveer 75 euro en dan siervuurwerk voor 100 euro
ben weer van plan om heel de dag buiten te zijn en zo lukt dat wel:P

Overdag

Overdag

Hallo vuurwerkfans;),,

Hebben jullie tips voor mij wat ik overdag mee kan nemen?
Ik ben van plan om er ongeveer 7,50 aan uit te geven,
Ik mag niet zoveel van pap en mam;)

Het liefst een beetje veel in aantal (rotjes bv) zodat
ik lekker de hele dag kan knallen enzo;)

Hoeveel van wat en waar kopen?

Thanks alvast

Leendert

Hallo vuurwerkfans;),,

Hebben jullie tips voor mij wat ik overdag mee kan nemen?
Ik ben van plan om er ongeveer 7,50 aan uit te geven,
Ik mag niet zoveel van pap en mam;)

Het liefst een beetje veel in aantal (rotjes bv) zodat
ik lekker de hele dag kan knallen enzo;)

Hoeveel van wat en waar kopen?

Thanks alvast

Leendert
als je in de buurt van den bosch woont en je bestelt bij vuurwerkfabriek vogelplein dan heb je 2 sloffen rotjes voor 1 euro en wat babypijltjes natuurlijk en mischien ook wat wondertollen

Ik zou voor klein spul sowieso een dealer pakken waar ze de lesli collectie verkopen, die zijn altijd erg goedkoop met de kanonslagen/grondbloemen/pijltjes enzovoort, dat is mijn ervaring.
Verder gewoon goed de foldertjes doorkijken, ten eerste is het leuk en ten tweede kun je zo bekijken waar ze de goedkoopste spulletjes hebben.
Zou sowieso een pakje single-shots (thunderkings) kopen, heb je toch nog wat spectaculair vuurwerk voor overdag naast de rotjes enzo.

Oké, bedankt! Maar ja ik woon daar niet echt in de buurt dusja:( maar bedankt:) ik kijk wel in de folders sowieso altijd leuk ja! Leuk dat je snel reageert ;)

Leendert

Oké, bedankt! Maar ja ik woon daar niet echt in de buurt dusja:( maar bedankt:) ik kijk wel in de folders sowieso altijd leuk ja! Leuk dat je snel reageert ;)

Leendert

oke maar sws rotjes zijn altijd leuk (vind ik) en als je echt harde knallen wil zij single shots ook aant te raden maar die zijn wel iets duurder

vraag gewoon of je nog wat zelf erbij mach leggen want ik zou het er niet de hele dag mee redden maar als je gewoon 2 uur naar buiten wil is het wel genoeg :D

vraag gewoon of je nog wat zelf erbij mach leggen want ik zou het er niet de hele dag mee redden maar als je gewoon 2 uur naar buiten wil is het wel genoeg :D

Ja maar me ouders vinden het sws onzin, ik haal ''stiekum'' denk ik gwn nog een paar sloffen rotjes erbij, kom ik de dag wel mee door:)

Ik neem mee dit jaar :

15 Silver Thunders ( tolle lola )
160 Thunderkings
1600 Kanonslagen
200 Grondbloemen
48 Jumping Jacks
10 Ratelbandjes 111 shots
10 Romeinse kaars 12 shots
en een paar fluitpotjes 25's

EDIT:

En Babypijltjes en luchthuilers xD

Back