Wat voor klein vuurwerk nemen jullie mee ?

defqon1

VWC lid
Ik had een vraagje (ook namens RIK777). Wat nemen jullie nou eigenlijk voor klein vuurwerk mee met oud en nieuw? Dan bedoel ik dus dingen zoals; rotjes, grondbloemen, jumping jacks, baby pijltjes. Graag ook aantallen erbij zetten.

Ik weet dat er al een topic is van "wat neem je mee met Oud en Nieuw", maar dit topic is dus alleen bedoeld voor klein vuurwerk.

Ik hoop ook dat dit een leuk topic word.

:bye:

- 6923 babypijl knal
- 2203 babypijl fluit
- 3000 kanonslagen
- 212 grondbloemen
en meestal een stuk of 348 jumping jacks.

Dit jaar niks, maar dan niks van dat soort klein grut, alleen de single shots enz, en de knalpijlen.

Hooguit 1 slof rotjes met oud en nieuw, meer niet.

En in de avond, heb ik wel een groter tasje nodig denk ik :D

ik neem meestal een koffer van samsonite (met wieltjes) mee en die prop ik helemaal vol met kanonslagen meestal passen er 4800 in en dan loop ik de hele dag met m,n koffer door de buurt te knallen.

3 x Revolt/Rubro
3 x Thunder Salute/Rubro
2 x Boiling Points/Rubro
2 x Spinning Blizz/Rubro
2 x Space Bullets/Rubro
1 x Slof Kanonslag
1 x Slof Super Kanonslag
3 x Jumping Jacks
2 x Luchthuilers
3 x Rebel Single Shots

ik haal de jumping jacks meestal uit el kaar, je hebt dan heel veel kleine gromdbloemen. goede tip!!!

groetjens

Even opletten!;
Als je matjes en jumping jacks uit elkaar haalt dan kunnen ze wel in je handen af gaan als je ze dan aansteekt omdat er dan redelijk snel lont aan zit. Dus je kan beter gewoon normale grondbloemen en rotjes enzo kopen.

Even opletten!;
Als je matjes en jumping jacks uit elkaar haalt dan kunnen ze wel in je handen af gaan als je ze dan aansteekt omdat er dan redelijk snel lont aan zit. Dus je kan beter gewoon normale grondbloemen en rotjes enzo kopen.

dat zijn de risico,s van het vak he je moet ze ook niet vasthouden maar gelijk weggooien.

Niet in de hond houden!!!

Gewoon een plastic tasje met van alles wat:
Kanonslagen, babypijlen, grondbloemen, singleshots en natuurlijk Cruise Rockets en dergelijke, maar dat valt niet meer onder klein vuurwerk.

Ik neem me vaak voor geen klein spul meer te kopen, omdat ik elk jaar heel veel overhoud, terwijl ik helemaal niet zoveel koop.. Maar toch kan ik het niet laten om toch wat te kopen, puur uit nostalgie en voor het gevoel. Het hoort er gewoon bij.

ik neem meestal een koffer van samsonite (met wieltjes) mee en die prop ik helemaal vol met kanonslagen meestal passen er 4800 in en dan loop ik de hele dag met m,n koffer door de buurt te knallen.

hahahaha een kruiwagen is ook erg handig

Maar goed voor de jeugd blijft het toch leuk. Heb die tijd wel gehad. Vroeger liep ik ook urenlang over straat te knallen.Zo veel sloffen dat ik ze gewoon niet op kreeg.

Ik neem dit jaar ongeveer;

8 Sloffen Kanonslagen
2/3 Sloffen Babypijl Knal of Fluit
2 Pakken Normale Grondbloemen
2 Pakken Grondbloem Crackling
2 Pakken Grondbloem Knal
4 90 Schots matjes
5 Pakken Thunderkings
2/3 Pakken Extreme-Bang pijlen (Het zwaardere klein vurwerk)
1 Pak Romeinse Kaarsen.
1 Pak Voetzoeker/luchthuilers

Deze stop ik gedeeltelijk in m'n schoudertas, elk(e) (2) uur vul ik hem bij. De rotjes vindt ik altijd leuk om de tijd te vullen en het is goedkoop stookvoer.

Grtz. Bram

Hierbij mijn lijstje voor 2010/2011:

Thunder Shock XL 8x
Astronaut 1x
Lillyputpijl 5x
Kaboom Kanonslag 3x
Romeinsekaars 10 sh 9x
Jumping Jack 3x
Grondbloem 3x

Twister Knal GBV 7x
Gratis art 5028.

Laatst bewerkt:
Elk jaar denk ik, nou volgend jaar geen klein vuurwerk meer voor mij.
Maar eenmaal bij een verkooppunt moet ik toch op die beslissing terug komen hahah.

meestal iets van
5x astro`s
10x groendbloemen
10x romeinse kaarsen
10x fluitpijltjes
en meestal heel veel van die kleine ratelbandjes 90s

Ehm, hangt er elk jaar van af wat ik nog over heb van 't jaar ervoor :D Nu heb ik nog behoorlijk wat over, dus zal er weinig bij komen:
* knal single shots (of Binkies, of Rebels, of Dragon Thunders) aantal pakjes hangt af van of ik er een finale mee maak of niet, zoja; zodat ik een stuk of 30 heb, anders stuk of 10/12 (ben dit jaar wrs bij m'n ouders en ga minder lopen 'spelen' met vuurwerk)
* fluitknalpijlen (liefst Sun Warriors, of Silver Thunder van GBV) zoveel pakjes zodat ik een stuk of 20 ofzo heb
* Cruise Rockets, 2 of 3 pakken
* nog even wat betere bijtjes zien te krijgen dan ik nu heb, van Shogun ofzo, pakje of 2
* mss nog ff slof rotjes, heb weinig meer en ook nog maar weinig DJF Thunders (kom helaas niet in BE anders had ik daar nog een slof van gehaald). Eentje is meer dan genoeg; suffe knallen, en zoveel smijt ik er niet mee maar heb natuurlijk wel wát nodig om de spanning wat te ontladen :D
* Super Bees van Broekhoff, of iets vergelijkbaars. 2 of 3 pakjes
* Kid's Playground en andere novelties die ik bij Schuurmans te pakken kan krijgen :D
* wat kleine matjes wrs

Verder weet ik niet. Grondbloem met knal heb ik nog genoeg, babypijltjes ben ik klaar mee, net als Happiness. Knetterlinten heb ik nog zat, suffe Romeinse kaarsen ook nog wel... Ach, ik kom tijdens het bestellen en afhalen toch nog wel wat dingetjes tegen :D je weet hoe dat gaat :wink:

3x Rotjes
3x Jumping Jacks
3x Zevenklappers
3x Grondbloemen
3x Flashing Demon
3x Mosquitos
3x Red Bulls
3x Sneakers
2x Babypijlen
10x Romeinse kaarsen

Dit heb ik eigenlijk elk jaar aan klein vuurwerk, leuk voor overdag en genoeg om je te vermaken de hele dag door!

Back
Bovenaan