Ehm, hangt er elk jaar van af wat ik nog over heb van 't jaar ervoor

Nu heb ik nog behoorlijk wat over, dus zal er weinig bij komen:
* knal single shots (of Binkies, of Rebels, of Dragon Thunders) aantal pakjes hangt af van of ik er een finale mee maak of niet, zoja; zodat ik een stuk of 30 heb, anders stuk of 10/12 (ben dit jaar wrs bij m'n ouders en ga minder lopen 'spelen' met vuurwerk)
* fluitknalpijlen (liefst Sun Warriors, of Silver Thunder van GBV) zoveel pakjes zodat ik een stuk of 20 ofzo heb
* Cruise Rockets, 2 of 3 pakken
* nog even wat betere bijtjes zien te krijgen dan ik nu heb, van Shogun ofzo, pakje of 2
* mss nog ff slof rotjes, heb weinig meer en ook nog maar weinig DJF Thunders (kom helaas niet in BE anders had ik daar nog een slof van gehaald). Eentje is meer dan genoeg; suffe knallen, en zoveel smijt ik er niet mee maar heb natuurlijk wel wát nodig om de spanning wat te ontladen

* Super Bees van Broekhoff, of iets vergelijkbaars. 2 of 3 pakjes
* Kid's Playground en andere novelties die ik bij Schuurmans te pakken kan krijgen

* wat kleine matjes wrs
Verder weet ik niet. Grondbloem met knal heb ik nog genoeg, babypijltjes ben ik klaar mee, net als Happiness. Knetterlinten heb ik nog zat, suffe Romeinse kaarsen ook nog wel... Ach, ik kom tijdens het bestellen en afhalen toch nog wel wat dingetjes tegen

je weet hoe dat gaat