Wat vinden jullie het mooiste label? [2009]

Wat vinden jullie het mooiste label? [2009]

• Beko

Stemmen: 10 6,1%
  • Bonfireworks

Stemmen: 28 17,0%
  • Brave & Wichers

Stemmen: 9 5,5%
  • Breeschoten ''de Kruiterij''

Stemmen: 2 1,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 12 7,3%
  • Cafferata Vuurwerk

• Evuco Vuurwerk

Stemmen: 1 0,6%
  • GBV (Gert Breeschoten Vuurwerk)

Stemmen: 6 3,6%
  • Hardix Vuurwerk

Stemmen: 8 4,8%
  • Jaco Vuurwerk (JVE)

Stemmen: 0 0,0%
  • Katan Vuurwerk

• Lesli Vuurwerk

Stemmen: 4 2,4%
  • Meester Vuurwerk

• Mercurius

• Pronk Vuurwerk

• Royal Fireworks

• Rubro Vuurwerk

Stemmen: 8 4,8%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 9 5,5%
  • Sky Fireworks

• VC Vuurwerk

• Vuurwerkreus

• WECO Nederland

• Witte Tentenverhuur

Stemmen: 4 2,4%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 37 22,4%
  • XXL-Fireworks

• Zena Vuurwerk Nederland

Stemmen: 5 3,0%

• Totaal stemmers
    165

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Vandaag starten we weer een nieuwe poll.
Deze keer vragen we jullie mening wat jullie de mooiste labels vinden.

Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
- De kleur van de merken;
- De afbeeldingen op de cakes;
- Etcetera, etcetera

Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

Wij zijn benieuwd, stem nu!

Ik heb voor Bonfireworks Gekozen. Met name voor de Oriental Collection,Dat heb ik gedaan,Puur omdat de labels,Een echt oosterse uitstralling hebben,En niet te druk zijn,Kortom strak en simpel,Met genoeg uitstralling.

Pronk.

Prachtige en diverse ontwerpen, bijna kunstwerkjes, die ik graag op de kast zou hebben staan. Misschien volgend jaar...?

Voor mij absoluut het rode Bonfirelabel. Herkenbaar, straalt klasse uit en springt naar je toe vanuit de showroom.

Hoewel het hier gaat over het beste label wil ik ook nog wat kwijt over de slechtste. Kaboom, Profi en Proline nodigen de nietwetende consument niet echt uit om er eens wat van te kopen

Laatst bewerkt:
Mijn stem is uitgegaan naar Beko, hun labels vind ik erg mooi en stijlvol.
Op hun labels staan bijvoorbeeld mooie gebouwen en gebieden uit china, met vaak nog vuurwerk er in verwerkt.

:)

Leuke poll, en voor mij het antwoord snel gevonden:
Het label van Bonfireworks (exclusive collection)
Puur een gevoelskwestie, vanaf het eerste moment dat ik het zag dacht ik: dat is het.!!!
Mooi rood, geen kitsch. Nodigt uit om te kopen.

Het mooiste label vind ik persoonlijk die van de eventcake's van rubro, niet teveel poespas gewoon een papieren wikkel en alleen een sticker/etiket erop met de veiligheidsvoorschriften ed. Ziet er gewoon professioneel uit en dat vind ik wel wat hebben.

Het rood van Bonfireworks spreekt me (zo te zien net als vele anderen) het meest aan; apart en exclusief. Ook vind ik de Diamond Professional Series wel mooie labels hebben; zwart en stijlvol.

Laatst bewerkt:
Het mooiste label vind ik persoonlijk die van de eventcake's van rubro, niet teveel poespas gewoon een papieren wikkel en alleen een sticker/etiket erop met de veiligheidsvoorschriften ed. Ziet er gewoon professioneel uit en dat vind ik wel wat hebben.

Helemaal mee eens Kevin!

ik heb voor Wolf vuurwerk gekozen, maar ik moet eerlijk zeggen; er zijn een hoop importeurs met mooie wikkels. dynasty collection is erg mooi,maar ook diamond professional style, bon fireworks, XXL en ga nog maar even door...

maarja, je kon er maar een kiezen, en Wolff vuurwerk wint dan wat mij betreft.

Ontzettend moeilijk als je echt maar 1 keuze hebt, vind heel veel labels mooi en ook de wat minder mooie labels hebben hun aantrekkingskracht. Zo is Beko heel stijlvol, vind ik Wolff erg kleurrijk en gaaf, Masterline is érg mooi, heeft Pro-Line niet de mooiste, maar wel een verdomd goed herkenbaar label, want veel mensen hoor je over "vuurwerk met een geel label". :wink: Over alles is wel wat te zeggen, vind de keuze erg lastig haha.

Toch heb ik gestemd op Bonfireworks, strakke labels, de nieuwe nog niet in het echt gezien, maar die van de Exclusive Collection is erg gaaf. Mooi rood, simpel, gaaf logo, duidelijke naam erop en op de cake heel duidelijk een gebruiksaanwijzing + info over de cakes zoals effecten, effecthoogte en tijdsduur, precies de dingen die ik wil weten van een cake.

Ben benieuwd welk label uiteindelijk het meest gekozen wordt. :p

:D

Ik heb gekozen voor de labels van Beko.
Dit omdat ze, naar mijn mening, heel mooi Chinese taferelen laten zien.
Zowel afbeeldingen van het oude en nieuwe China.
Een aantal voorbeelden van het oude China zijn het terracotta leger, een vrouw in traditionele kleding en tempels.
Voorbeelden van het nieuwe China zijn vooral wolkenkrabbers en skylines van steden.
De labels ademen echt een bepaalde sfeer uit.
Verder zijn de labels ook van hoge kwaliteit.
Ze zijn namelijk van karton met een glossie laag.

Inderdaad heeft Beko de producten heel mooi gelabeld, beter dan Zenerdiode kan ik het niet beschrijven.

Ik vind ook dat de producten uit de Masterline collectie van Rubro een mooie uitstraling hebben. Misschien een beetje simpel, maar ik vind het behoorlijk stijlvol overkomen. Komt mede door de zilverkleur.

Ook de cakes uit de Professional Series van Schuurmans vind ik mooi gelabeld. Mooi donker met een belettering in stijl en een mooie afbeelding van een dier. Het heeft op mij een stoere uitstraling met klasse.

Maar simpele labels kunnen ook heel mooi zijn, zoals die van Evuco.
In het Rainbow & Sky Pearl assortiment zijn de cakes voorzien van een "simpel" label, maar toch heeft een een echte, klassieke vuurwerk-uitstraling op mij :rolleyes:

Ik walg er overigens van dat sommige importeurs de labels van klassieke producten enorm verkrachten :mad:
Zoals het al decennia lang verkrijgbare pijlenpakketje genaamd "The Bag", de "Happiness" potjes of de klassieke "Toverfonteinen".
Hier heb ik echt vreselijke uitvoeringen van gezien in de meest verschrikkelijke kleuren.
Een stukje nostalgische uitstraling vind ik ook belangrijk, juist om die reden koop ik deze producten nog steeds :) en ik vind dan ook dat deze klassieke belabeling bij deze producten moet worden behouden, puur voor de sfeer.

ik heb overwogen om blanko te stemmen .
omdat ieder merk zen eigen karakter heeft en zo zen eigen herkenings punten heeft .
ik zou het zonde vinden als alles op elkaar gaat lijken

Ik walg er overigens van dat sommige importeurs de labels van klassieke producten enorm verkrachten :mad:
Zoals het al decennia lang verkrijgbare pijlenpakketje genaamd "The Bag", de "Happiness" potjes of de klassieke "Toverfonteinen".
Hier heb ik echt vreselijke uitvoeringen van gezien in de meest verschrikkelijke kleuren.
Een stukje nostalgische uitstraling vind ik ook belangrijk, juist om die reden koop ik deze producten nog steeds :) en ik vind dan ook dat deze klassieke belabeling bij deze producten moet worden behouden, puur voor de sfeer.

Helemaal mee eens, ik koop vaak een meterpakket of een flink chinees pakket wat ik vroeger altijd had. In het krantje van waar je besteld staat dat mooi afgebeeld en dan ga je de bestelling ophalen en krijg je een pakket met van die verkrachte labels erop, dan baal ik meestal enorm want voor de uitwerking hoef ik dat pakket niet te kopen maar koop het echt voor de nostalgie en vaak zie je ook nog dat ze nog wel dezelfde namen gebruiken.

Ik heb zelf voor Rubro gekozen, vooral om de event cakes.
Zo zie ik het graag, simpel, geen extra poespas, mooi silverfolie bovenop.

Dat was een moeilijke keuze om te maken.

Ik vind de eenvoud van Pro Line (Gert Breeschoten) heel strak staan.
Ik vind de Proffesional Series (Schuurmans Vuurwerk) heel erg mooi, mooie zwarte labels met een dier corrosponderend met de naam en een mooie achtergrond.

Ik heb daarom op Schuurmans Vuurwerk gestemd, maar dat wil zeker niet zeggen dat andere importeurs lelijk zijn. In tegendeel.

Back
Bovenaan